4 Ocak 2014 Cumartesi

Selam

Merhaba! Bu satirlari haftasonu icin planladigimiz mini bir tatil icin geldigimiz otelden yazıyorum.  Daha oncede bahsetmistim bize cok yakin bir ilde cokca termal otellerin oldugu bir yer var. Esim ve arkadaslari dusunmusler gidelim diye, hatiri sayilir bir indirim de yakalamislar. Benim de son zamanlarda diz agrim artinca gidelim belki agrima iyi gelir diye dusunduk. Malum donemime denk geldigi icin suya giremedim o ayri konu :( . Sehir disinda olacagimdan diyetisyenimle bu senenin ilk randevusunu haftaya cumartesi ayarlamistik. Bende burdan verdigim haftalik raporuma 11 Ocaktan itibaren devam edecegim. 

1 Ocak itibariyle cok güzel bir baslangic yaptim, gayet duzenli gidiyorum. Tek sorunum spor. Soguklardan olacak dizim bana hic musade etmiyor. Ayakta fazla kalmamaya calisiyorum, mumkum oldugunca az merdiven kullaniyorum, birde sprey seklince bir ilacim var. Iki hafta oncesine gore daha iyiyim.  1-2 hafta sonra yuruyuslere baslamayi ümit ediyorum. 
Motivasyonum cok iyi durumda. Mart benim için cok onemli.  Birincisi, evlilik yıl dönümümuz var. Ikincisi tekrar calisma hayatina geri donecegim. O vakte kadar hatiri sayilir bir kilo vermek istiyorum. Ne kadar cok fazlaliktan kurtulursam o kadar iyi. 

Benden bu haftalik bu kadar arkadaşlar,  herkese saglikli günler diliyorum. SEVGILER...

7 yorum:

  1. Geçmiş olsun canım... Romatizma falan mı, yoksa incittin mi? Tamamen iyileşinceye kadar yapma istersen spor. Dizlik kullanabilirsin gün içinde. Rahatlatır seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hülyacim, romatizma degil rahatsizligim, tibbi adini unuttimda, temizlikci dizi diye biliniyor. Diz ustunde cok is yapanlarda oluyor. Amerikada evlerin cogu haliflexlidir.haliflexlerin coguda krem rengindedir. Ben de hali takintili birisimdir. 2 ayda bir o halilari silerdim, sanirim o sekilde oldu dizimdeki hasar. Biraz daha kilo verirsem sanirim daha cok rahatlarim.

      Sil
  2. çalışma hayatına dönecek olmana çok sevindim.3 çocukla biraz zor olacaktır ama pek çok sana iyi geleceğine inanıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için sevinmene teşekkür ederim Ömürcüm, evet dediğin gibi çocuklarla zor olacak ama sürekli evde oluncada ben zorlaniyorum. Ins zamanimi guzel kullanarak zorluklari en aza indirirm.

      Sil
  3. O kadar kendine güvenerek konuşmuşsun ki imrendim sana... Rejimin iyi gittikten ve sen kendine bu kadar güvendikten sonra sporun biraz gecikse de çok fark etmez. Zaten kilo verdikçe de spor yapman kolaylaşır. Azminle hak ettiğini, Mart'ta elde etmen dileğiyle... ;)

    YanıtlaSil
  4. Ayy cok mu iddiali yazmisimmm, ama gercekten iyi gidiyor, hoş hafta sonu otelde biraz saldik ama evime gelir gelmez hemen kendimi topladim. Spor motivasyonumu artiriyor o yuzden cok ihtiyacim var spora.
    Funda Nur, bu arada bir onceki yorumuna donememistim, yogun bir zamanima denk gelmişti guzel yorumlarin icin tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarımı güzel buluyorsan ne mutlu bana. :) İddialı olacaksın tabi ki, sarsılmadan devam edebilesin yoluna... ;) Ay kazara kafiye yaptım. :D

      Sil