22 Şubat 2014 Cumartesi

Diyette 39. hafta

Selam! Yine cok kosusturmali bir haftayi geride biraktim. Protein bakimindan yogun bir liste vermisti diyetisyenim ve ayni listeyle devam edeceğim bu haftada. Ayrica birde tartilma yasagim vardiki beni cok zorladi. Ama sozume sadik kaldim ve bir hafta boyunca evdeki tartimla hic tartilmadim. Boyle olunca sabah kontrole gittigimde büyük bir heyecan yaşadım.  Sonuctan memnunum ama gecirdigim haftaya gore dahada fazlasini bekliyordum. Yine su miktarim artmış :( . Amaaaa harika bir sey var oda yagdaki kayip; tam 1.8 kg yagdan vermisim!!!. 
Bugün kisa kesiyorum, haftaici yatili misafirlerim gelecek, yogun bir temizlik temposuna girdim. Bana kolaylik dileyin canlar. Herkese guzel bir hafta sonu dilerim. SEVGILER! 

13 yorum:

  1. Super, acayip sag yakmissin. Yemekteki tuz oranina Diktat et canim.

    Birde bulbilirmisin bimiyorum,isirgan otu cayini burda su,ödem atici olarak iciyorlar,deneyebilirsin.
    Güzel günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isirgan otu cayini daha once soylediginde de arastirdim ama bulamadim. Hoş sadece marketlere baktim ama aktarlara sormadim. Onlarada sorayim bakalim varmi.
      Sanada güzel gunler!

      Sil
  2. Mucize m başarını hiç azımsama, şahane bir sonuç:)) Su atmanın en pratik yolu bol bol su içmek;))
    Temizlikte sana kolay gelsin, kendini çok ta hırpalama:)) Çok sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Mucizem Şahane bir sonuç; 1.8 kg yağ uçtu:)) Su atmanın en pratik yolu, bol bol su içmek:))
    Temizlikte sana kolay gelsin, kendini çok ta hırpalama;)) Çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevgicim, suyu 12-14 bardak iciyorum, belki daha cok ihtiyacim vardi. Temizlige gelince bütün evi elden geçiriyorum 3 gündür bittim yorgunluktan, sanirin yarin final yaparim artik :)

      Sil
  4. harika bir sonuç mucizem tebrikler,
    ben de çok zorlandığım listelerden sonra tartıda çok daha iyi sonuçlar görmek istiyorum ama her vücut aynı olmuyor,ben kabullendim artık yavaş veriyorum.1800 gr yağ vermek gerçekten harika bir sonuç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ömürcüm, sen yavaş versende hep veriyorsun, benim gibi bir ileri iki geri yapmiyorsun. Idolümsün canim.

      Sil
  5. 39 haftadır bu mücadeleyi veriyor olduğunuz için sizi çok çok tebrik ederim :) Umarım hedefinize en kısa sürede ulaşırsınız :)

    YanıtlaSil
  6. Cok tesekkur ederim bende umuyorum ki bir 39 hafta daha beklemeyeyim hedefimi gormek icin.

    YanıtlaSil
  7. Ooo buralar acayip yanık yağ kokuyor :)))
    Fıstığım tebrik ederim ve devamı da beklerim ;)))

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler canim, ben çok istiyorum devamini gormeyi :(

    YanıtlaSil
  9. Mucize,
    Cok iyi gidiyorsun. Saglam adimlarla, hayal ettigin rakama ulasacaksin Allahin izniyle.

    Ben iyiyim. Iyiyim. iyiyim...
    Dua et.
    Kucuk kivircigim icin dua et.
    Baska bisey istemiyorum:((

    YanıtlaSil
  10. Ibrahim sadri derdi bir siirinde; iyiyim dedikce iyi oluyor insan! İnşallah sende kivirciginda iyi hatta cok cok iyi olursunuz. Aklimdasin duamdasin, duaya devam canim inş.

    YanıtlaSil