10 Şubat 2014 Pazartesi

Son Günlerde...

Herkese Merhaba,  umarim güzel bir haftaya baslangic yapmışsinizdir. Ben rutine girmiş sabah 6:30 da baslayan yuruyusumle gune merhaba dedim. Spor açısından boyle bir disipline girmeyi o kadar cok istedimki son 4 gündür hasta olmama rağmen yuruyusumu birakmadim. Sadece dun Pazar oldugu icin ve hasta oldugum icin bir günlük bir ara verdim. Bol meyve ve bitki caylariyla destekliyorum kendimi toparlamak icin. 
Beslenme konusunda bir türlü memlekete gitmeden onceki duzenimi yakalayamadim.  Evdekilere ne yaptiysam bende onlardan yedim, hicccc canim istemedi kendim icin hazirlik yapmayi. Şükür kilo almadim, bi kac yüz grami saymazsak :) . Hülya ve Şule nin öncülük ettigi beraber kilo verme etkinligi banada yeni bir start icin vesile oldu. Ben kendi listelerimi takip edecegim ama bir grubun parcasi olmak motivasyonumu artiracaktir diye umuyorum. 
Takip edenler bilir diyetisyenim 3-4 kiloluk bir su fazlaligim oldugunu soylemisti. Bende detoks programlarindan cok haz etmesemde kendi kendime sanirim simdi detoks zamani dedim. Detokslari arastirirken Ezgi Uzmansel'in blogunda verdigi birinci liste adiyla gecen su attirici listeyi uygulamaya karar verdim. Ordaki liste bir haftalik uygulaniyor. Bense 5 gün yapacagim, hafta sonu malzemelerimi tedarik edip bugun başladım.  Bakalim netice ne olacak? Endamya.blogspot'a bugun kilo bildirimimi yaptim 92 kiloyum. Bu detoksla ne kadar gidecek Cumartesi günü gorucez. Yuruyuslerin etkisiyle belki sadece sudan degil yagdan da veririm. O gün ola hayrola :)) SEVGİLER! 

12 yorum:

  1. Birileri her gün yürüyormuş bak bak :))) Ne güzel... Spor çok önemli Mucize'm. İhmal etmemene çok sevindim. Şu an yüzümde huzurlu, kocaman bir gülümseme oldu senin motivasyonunla. Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spor sadece kilo vermek icin veya fit olmak icin degil mutlu olmak icinde cok onemli Hulyacim. Insana çok iyi geliyor, ozellikle acikhava yuruyusu terapi gib. Sen benim için en buyuk motivasyon kaynagisin; bende yapabilirim hissini veriyorusn bana. Asil ben tesekkur ederim.

      Sil
  2. Mucize merhaba,
    Önce geçmiş olsun, ocak ayı ve şubat başı malesef hastalıklarla geçti:( Bu kadarla bitmiş olsun dilerim.
    Sabah 6.30'da yürüyüş azmini çok takdir ettim gerçekten,sakın bırakma:)
    Ben sporumu henüz düzene oturtamadım ama (belli bir saatim yok) bu hafta bir çaresine bakıcam:))
    Ödem atma detoksunun sonucunu ben de çok merak ettim, cumartesi günü mutlaka haberini bekliyorum:) Çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sevgi, hoşgeldin bloguma. Gercekten kis basladigindan beri hep hastayim ama cok şükür ayakta idare ediyorum.
      Sabahlari yuruyebilmem arkadasim sayseinde oluyor, yoksa inan o saatte soğuk havada yurumek zor ama disaru adim atipda serin tertemiz hava yuzume carpinca her gun iyiki cikmisim diyorum (cok uzun bir cumle oldu :))
      Cumartesi mutlaka yazarim detoksun neticesini. Bendende sevgiler.

      Sil
  3. diyetisyenin ne dedi detoks konusunda ,ödem attırıcı bir liste verirdi belki.
    cumartesi iyi bir sonuç alırsın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyetisyenimle iki haftadir gorusemiyoruz Ömürcüm, oda bana 3-4 hafta once bir detoks vermisti 3 günlük, hani 91 i ilk gördüğümde. Sonra tekrar teklif etmisti bana ben istememistim. Gordugumde anlatcam yaptigim detoksu bakalim be yorum yapcak.

      Sil
  4. Eminim listeyi uyguladiktan sonra,ödemde azalma olacaktir,kolay gelsin canim.
    Buralarda isirganotu cayini ödem atici olarak satiyorlar.
    Benimde yeni aldigim yesilcay karisiminda var,detox özellikliymis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birinci günümde bile faydasini hissettim Şule. Bende bakayim belki bulurum isirgan otu cayi.

      Sil
  5. sabah yuruyuslerin harika. Burasi o kadar soguk ki ben yuruyemiyorum. Birkac derece isinsa cikicam diyorum ama o da olmuyor. Neyse bugun biraz leslie ile yurudum. en kisa zamanda acik havaya atucam kendimi, zayiflamak icin degil moralim duzelmesi icin...

    YanıtlaSil
  6. Martta sizin oralarda isinir sende baslarsin acik hava yuruyuslerine. Gercekten Skinny insanın moraline cok iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  7. Canım; geçmiş olsun diyerek giriş yapayım. Spor konusundaki dirayetin örneklik, tebrikler :)

    Bu yaptığın detoksu, ben de birkaç kez yaptım, 7 gün olarak. İlkinde süper sonuç aldım. sonrakilerde de ortalama 2 kg. kadar gitmişti. Tek dikkat edeceğin, bu tarz programlardan sonra asla (olumsuz anlamda) eskiye dönüş yapmadan, dikkatli bir programla, yani az yiyerek devam etmek. Aksi takdirde, verdiğinin üzerine alman kaçınılmaz oluyor canım.

    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrardan hoşgeldin Terazi, senden yorum almak varlığını hissetmek cok mutlu etti beni, keske incebellide donse.
      Yaaa bu detoks cooookkkk zor, belki benim cussem icin biraz fazla .bilemedim. ben de senden esinlenerek bu detoksa goz atmistim. Umarim senin gibi iyi sonuclar alirim ama cok basarili olamayacagim gibi yarim yamalak gidiyor.

      Sil