31 Aralık 2013 Salı

Mutlu Yıllar

Yilin son gününden merhaba! Blogger arkadaslarimizla hedef 2014 grubu kurmustuk, 2 eylül ve 31 aralik arasinda beraberce kilo vermeyi hedefledik. Ben 98le basladigim bu sureci düz 93le bitiriyorum. Yazikki mehter adimlariyla 4 ayda topu topu 5 kilo verdim. Buna uzulsemde dun gece gelen harika bir haberden ötürü coooook mutluyum. Saatler 31 Araligi henüz gostermisken 2013u kacirmak istemeyen minik birisi hayata merhaba dedi :) Abimin b i r oglu dünyaya geldi. Esasinda 15 Ocaga bekliyorduk kendisini ama abisi gibi oda aceleci cikti. Cok şükür anneside bebekte iyiler sagliklilar. 
Herkesin yeni yilini kutlarim saglikli huzurlu mutlu yillar dilerim. Dolu dolu güzel degerlendirilen yillarimiz olsun, ömür her şekilde gecip gidiyor... Sevgiler. 

4 yorum:

  1. Taze halayı kutluyor, "amaaaan tek derdimiz kilolarımız olsun" diyor, yeni yılda sağlık ve huzur bizlerle olsun dileklerimle çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Yeni yıl güzellikler getirsin bize Mucize'm... Bebeğiniz'ede hayırlı,uzun, sağlıklı bir ömür dilerim...
    En kısa zamanda 8'li rakamları göreceğiz ;)

    YanıtlaSil
  3. bebeğinize sağlıklı uzun ömürler diliyorum,Allah analı babalı büyütsün,
    2014 her açıdan güzellikler getirsin inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Güzel dilekleriniz icin tesekkurler arkadaşlar.

    YanıtlaSil