11 Ocak 2014 Cumartesi

Diyette 32. ve 33. haftalar

Herkese Merhaba,  cok zor bir hafta gecirdim ve halada devam ediyorum. Iki oglumda hasta, ortanca kulak enfoksiyonu olmus, kucukte ses tellerini ve bilumum solunum organlarini usutmus. Geceler zor geciyor. Bir iki gune daha iyi olurlar inşallah.  Diyetim deliksiz (gecen hafta sonu olan tatil haric) devam ediyor.iki hafta icin 800 gram az bir kayip ama ne diyoruz; kayip kayiptir!!! 91.8i gordugumde diyetisyenim detoks vermişti.  Yine teklif etti ama bende detokslardan sonra verilen kilolar (ki cogu sudan gidiyor) bende kalici olmuyor. Ben azda versem verdigimden emin olayim diye reddettim detoks teklifini. Hafta sonuna birakilmis alisverisler, gezmeler derken yorucu bir gün gecirdik. Birazdan cocuklari uuttuktan sonra film izliycez esimle. Hunger Games adli filmi izliycez, bana sanki 15-20li yaşlar icin ideal gibi geliyor ama bakalim izlerken saracakmi? Iki hafta önce "inception" adli filmi izledik, bir kacgun etkisinden cikamadim, izlemeyenler varsa tavsiye ederim, cokkk güzeldi.
Iste böyle,  benden haberler bu haftalik bu kadar.

Not: Hala spor adina bir gelisme yok :( , bu not sana Hülya ;) 

6 yorum:

  1. Hunger Gamesi seyrettim hosuma gitmisti ama ögle agir ,manali bir film degil.
    Genclik litaretüründen filmi yapildi.
    Gecen hafta sinamaya ikinci bölümü gelmisti.Illa gidip seyredelim deyince gittik.görsel olarak güzel ama daha cok gencler icin.Kirkini acanlar icin,benim gibi biraz hafif kalsada seyretmesi hos!
    Esimi tatmin etmesede, merak ücüncüsünüde seyrederim. :)

    Keyifli izlemeler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet orta yaş icin biraz hafif bir film ama dedigin gibi seyretmesi hoş, iki saatten biraz fazla surmesine ragmen sıkılmadan izledim. Bende merakimdan diger serilerinide izlerim muhakkak.

      Sil
  2. Fıstığım, ben senin azmine hep hayran kaldım. Blog dünyasını keşfettiğimde sende dikkatimi çekmiştin. Üç çocukla demiştim mücadele ediyor...
    Spor elbet bir gün olur. Zaman ayırmak lazım ki biz annelerin en büyük sorunu. Önce bu sorun için çözümler üretmeni tavsiye edebilirim.
    Kilo kaybı için tebrikler. Ben bu aralar durağanım maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman evde var ama suan dizimden oturu toleransli oldugum tek egzersiz yürüyüş. Sabah eşim ise gitmeden yuruyeyim istiyorum, cok soguk oluyor ve 6:45 te ancak hava aydinlaniyor. Aksamda zaten esim geldiginde coktan kararmis oluyor hava. Bir çözüm geliyormus aklina?
      Verdigin o kadar kilodan sonra simdilerde duragan olman normal. Ne kadar daha vermek istiyorsun? Yaki n misin hedefine?

      Sil
    2. Canım, ben videodan spor yapamıyorum ama lesilie ( umarım doğru yazmışımdır, çünkü sizlerle tanıdım onu ) ile kulaklığını takıp evde denesen diyorum. Onun incelediğim kadarıyla dizine zarar vermeyecek videoları var. Terazi bu konuda daha bilgili. Çocuklu bizlerin dışarı spora gitmesi neredeyse imkansız. Kilo olarak 64'ü görmek istiyorum. Ama çok tehlikeli sular. İnebilirsem 57-59 arası olayım diyorum ama...

      Sil
    3. Esasinda leslienin videolari dize cok yukeliniyor, dizini yukari kaldirma, one dogru tekmeleme hareketi ve dizi arkaya dogru bukup ayagi yukari cekme sıkca yaptigi hareketler. Bilmiyorum, bulcaz bir çözüm.
      Kendin icin en saglikli olan kiloya en hayirli zamanda ulasmani temenni ediyorum

      Sil