18 Ocak 2014 Cumartesi

Diyette 34. hafta

Merhaba! Günün yogunlugu baslamadan yazayim istedim. Bu haftanin sonucu 91.5 kg. Yagdan ise 1.3 gitmiş.  Son 3-4 haftadir yagdan hic kayip olmuyordu ve su miktari bir ileri iki geri oynuyordu surekli. Nihayet yagdan adam akilli bir kayip oldu. Sanirim bunda yuruyuslerimin etkisi oldu.  Kendime bir yuruyus arkadasi buldum,  bir kac apartman uzagimda oturan bir arkadasimla sabahlari yurumeye basladik. Ben zaten sabahlari yurumek istiyordum ama sabah 6:30 gibi etraf cok tenha oluyor ve soguk oluyor. Beraber yuruyecegin biri olunca soguk filan aldirmadan kalinca giyinip cikiyorsun. Ustelik soğuk havada yapilan spor normale gore daha fazla kalori yaktiriyormus. 36.5 derece olan vücut, misal -2 gibi bir dereceye maruz kaldiginda kendi sicakligini korumak icin daha fazla enerji sarfediyormus. Gecende tv de bir doktor soylerken duydum. Umarim dogrudur cunku burnum gercekten çooook usuyor :))

Umarim herkesin diyeti ve sporu cok iyi gidiyordur. Sizde benim gibi mehter yürüyüşü yapmaktan sıkıldıysaniz gelin beraberce bu işi bitirelim :)  . Deliksiz diyet benim yeni mottom. Ne kadar cok delik acarsak o kadar cok hedeften, hayallerden uzaklasiyoruz. Böyle dusunmeyince bir lokma,  küçük bir ısırık veya bir yudum damlaya damlaya göl veya bizim literaturumuze gore yağ oluyor :)) 

Gönlünüzce bir haftasonu dilerim; bol bol uyuyun bol bol gezin ve bol bol eglenin. SEVGILER, deliksiz diyetler....

10 yorum:

  1. Canımmm. Deliksiz diyet, sloganına bayıldımmm :)))
    Sabah sporu içinde tebrik ederim...
    Darısı başıma...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hülya, spor cok iyi hissettiriyor, ben kesintisiz devam ediyorum, darisi basina :)

      Sil
  2. Ne güzel haber :) devamida gelsin!
    Yeni hafta icin müthis bir motivasyon.Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devaminin gelmesini cooook istiyorum Şule, umarim gelir.

      Sil
  3. sabırla devam edince yağlar da sana karşı koyamamış ve çok güzel bir sonuç almışsın mucizem,tebrikler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ömür, evet sabir kilo vermede cok etkili.

      Sil
  4. Vücut gerçekten de kendini ısıtmak için kalori harcar, doğrudur. Ben de hep kış mevsimlerinde rahat kilo vermişimdir, belki de o yüzden. :D
    Deliksiz diyeti ben de çok sevdim, Hülya'ya katılıyorum. :) Umarım sonuçların hep böyle yağdan kayıplar gösterir. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su ve kas kaybi hic ic acici olmuyor, dedigin gibi umarim hep yagdan gider.

      Sil
  5. Mucize'm merhaba...
    Biz bir zayıflama hareketi başlattık canım belki görmüşsündür. Eski grubumuz yine bir arada olalım istedim. Bize kendi listenle katılırsan çok mutlu olurum. Cevabını bekliyorum...

    YanıtlaSil
  6. Tabiki katilacagim Hulyacim

    YanıtlaSil