18 Haziran 2012 Pazartesi

Neden Susuyorum?

Incebelli niye yazmiyorsun diye sormus. Ne diyeyim ben ne yazayim bilmiyorum ki, gunlerdir dusunuyorum. Cok moralim bozuktu ama su son iki gundur kendimi biraz topladim. Simdi buradaki yazacaklarimi bir ben bir esim birde blogger arkadaslarim biliyor olacak. Henuz ailemle paylasmadim. Bu cok komik oldu; kimseye soylemedim ama butun dunyaya acik sanal aleme dokuyorum derdimi :/ 
Simdi nerden baslasam nasil desemmmm… Soyleki; hatirlarsaniz en sonki yazimda istahim kapaliydi, pek birsey yiyemedim demistim. Ve bu sozlerin altini cizip ben boyle seyleri kirk yilda bir ancak soylerim demistim. Yanilmamisim, bir sebebe binaen istahim almiyormus. Ertesi gunu o istahsizlikla beraber, bir halsizlik basladi, bir mide bulantisi kendini gosterdi. Hele o mide bulantisi baslayinca eyvahhh dedim ben bu hali biliyorum. Bu bana iki kere daha olmustu. Biri kizim dunyaya gelmeden once, digeri oglum dunyaya gelmeden once. :(((( Anladinizmi??? Eminim anlamisinizdir, meger biz 4,5 kisilik bir aile olmusuz farkinda degilmisim. Ne kadar uzuldugumu ne kadar sasirdigimi anlatamam. Ucuncu bir cocugu istiyorduk ama simdi degildi, once su kilolarimdan kurtulmak istiyordum, yani planlanmamis, muthis supriz bir hamilelik oldu.
Hamile oldugumu ogrendigimde aklima ilk gelen sey; ah ben simdi bolguma ne yazacagimmm....(traji komik)
Bundan onceki iki hamileligimdede cok kilo aldim. Ikinci hamileligime 95 kilo ile baslamistim, simdi ise 97 kiloyum. Okurken agziniz acik kaliyormu??? Yuh be bu kiloda hamile olunurmu? diyormusunuz, diyorsanizda haklisinizdir. Oyle iste geldi basa bir hal.
Bloguma yazmaya devam edecegim, her Pazartesi yazmayi planliyorum, kac kiloda oldugumu rapor verecegim. Umuyorum ki boylelikle, kendimi kontrol altinda tutarim ve diger hamileliklerimde yaptigim hatayi tekrarlamamis olurum. Durum budur iste. Sessizligimin sebebi buydu Incebelli.

13 yorum:

  1. oley hepimiz teyze oluyoruz desene :) ... üzüldügün seye baaaaak .... :) ben cok sevindim hamile olduguna ... her cocuk nasibinle gelirmis ... bence kilo alcam diye üzülme ... sevin ... karninda bir mucize var :) müthis bir sey ... hayirli aksamlar Meltem

    YanıtlaSil
  2. anaaa, essah mi?
    hep korktugum sey:( snein basina gelmis.
    hayirlisi ne dicen ki. belki de daha iyi bile olmustur. hepsini dogrup, buyutu oyle gecersin kumandaya.
    canim, Allah anali babali buyutsun. kac aylik ?
    valla ben de sasirdim:)

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel Haber.uzulme kilolarina.bende 90 a yakin hamile kalmistim.13 kilo aldim.ama ilk hamileligimde 30 almistim:(.bence com guzel.emzirirken cok guzel kilo veriliyor hem.

    YanıtlaSil
  4. hamilelik te en fazla 8-10-12 kilo alirsaniz problem yok demek.
    amma zor biliyorum gayret deyim.
    ne güzel bir melek gelecek.

    YanıtlaSil
  5. guzel temennileriniz icin hepinize tesekkur ederim, sayili gun cabuk gecer, insaallah bende vakti geldiginde etkili bir sekilde kilo veririm. Henuz doktora gitmedim ama internetteki due date hesaplarina gore bebek 7 haftalikmis. Haftaya doktora gidecegim bakalim o ne diyecek.

    YanıtlaSil
  6. aa şaşırdım valla.ama ne dıyelım hayırlısı olsun .yıyecek ekmeyı icecek suyu varmış..haklısın hamıleleık için fazla bir kılo ama mevlam yardım eder üzülme.sende cok dıkkat edersın.sayılı gun cabuk gecer zaten yaklaşık 2 ayı gecmiş bile.kaldı 7 ayııınn....ondan sonrada tam gaz başlarsın ..rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin..filiz........

    YanıtlaSil
  7. Tesekkur ederim Filiz, insaallah dedigin gibi olur.

    YanıtlaSil
  8. tebrikler. Kilo isini cok dert etme benim ikinci hamileligimde seker cikti ve bana insulin yerine once diyet verdiler. Ben kilo verirken bebek kilo aldi. saglikli yedigin surece birsey olmaz. Hamur isinin ne sana ne de bebegine faydasi var.

    YanıtlaSil
  9. Tebrik ediyorum sizi. Saglicakla kucaginiza alin yavrunuzu. Kilolar bir sekilde gider merak etmeyin. Unutmayin O bir MUCiZE. Rabbimin size bahsettigi. Sevgiler. Dilek...

    YanıtlaSil
  10. Tesekkur ederim SKINNY ve Dilek,guzel temennileriniz hem mutlu ediyor hem teselli. sagolun.

    YanıtlaSil
  11. Nasilsin mucize,
    bebegin nasil? kusmaya basladin mi, biiiiiiiiiy:)))
    evin kokmaya basladi mi? iyyyyyyyyy:)))
    buzdolabindan daha once hic cikmayan o kokular yukselmeye basladi mi, uyyyyyyy:)
    yorgunluk bastirdi mi, halsizlik yatirdi mi viiiiiiiiiiy:)

    YanıtlaSil
  12. Tebrik ederim. Sakın moralini bozma. Ben doktoruma gidip nasıl doğuracağım dediğimde "Ben 127 kiloluk bir bayanı doğurttum. Hiç bir sorun da çıkmadu" deyip moralimi düzeltmekle başlamıştı işe. 98 kiloda hamile kalmıştım. Kilom fazla diye de çok çok yürüyüp ilk 6 ay 4-5 kilo aldım sadece. Son 3 ay şişlikerden dolyı kilolu göründüm. 114 kiloydum doğuma girerken. Doğumdan 10 gün sonra 102'ye düşmütüm. Çünkü kiülonun çoğu şişlikti. Senin de en iyi şekilde bu dönemi atlatmanı dilerim.Unutma EN İYİ KİLO VERME DÖNEMİ DOĞUM SONRASIDIR.

    YanıtlaSil
  13. Incebelli,
    bebegimiz iyiymis cok sukur, malesef sordugun butun sorularin cevabi evet hemde double evet :(

    Aysel,
    cok tesekkur ederim guzel dileklerin icin,ilk ogrendigimde bir sok etkisiyle cok uzuldum ama, simdi once saglik olsun diyorum.Bende dogum sonrasindan umutluyum ins, bakalim gun dogmadan neler dogacak (bizim bebekten daha baska:))

    YanıtlaSil