25 Ocak 2014 Cumartesi

Diyette 35. hafta - don't panic :)

Merhabalar, bu hafta her nekadar gectigimiz haftaya gore bir geri alim varmis gibi gorunsede esasinda oyle değil.  Birincisi normalde sabah kahvaltimi yapmadan once diyetisyenimle gorusurumku daha dogru bir ölçüm olsun diye. Lakin bu hafta musait olamayinca randevuma 16:30 da gittim, malumunuz sabah ac karna tartisindan biraz daha farkli olur sonuc. Ikincisi sindirim problemleri yaşıyorum son zamanlarda. Ben az yedigimde bagirsaklarim iyi calismiyor. Kefirdir kuru kaysidir desteklemeye calisiyorum ama cokta ise yaramiyorlar. Tavsiyesi olan???? 
Bu arada yagdan 700 gram vermisim ama sudan bir kilo almışım,  malum donemin arefesinde olmama verdik. Haftaya kucuk bir memleket ziyareti yapacagiz, o yuzden diyetisyenimle iki hafta sonrasina sozlestim fakat ben buraya cuma günü bildirimimi yaparim, bir aksilik cikmazsa. Sabah yürüyüşlerim gayet iyi gidiyor, biraz soguk oluyor ama o tertemiz serin havayi icine cekmek harika enerji veriyor insana. Spor diyetteki motivasyonu korumayada cok yardim ediyor. 
Benden bu kadar bu hafta :) Herkese bol enerjili saglikli gunler diliyorum. SEVGİLER

10 yorum:

  1. Armut en iyi cözümlerden biri,olgun olursa daha iyi,sertse elmalarla yanyana beklesin yumusuyor.

    Armutta bulamazsan bebekler icin olan kavonozda olan armut püreleride sahane; üstünde bagirsaklari yumasattigi ( büyük abdest) bile yaziyor.

    Elma krom cayida müthis,aksamdan icmeli sabaha etkisini görürsün.
    Yardimci olabildiysem ne mutlu.iyi yolculuklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasin Şule senin yaninda doktora gitmeye hic gerek yok. Tavsiyelerini mutlaka deniycem, cok bunaldim bu problemimden.
      Gecenlerdede soguk alginligimdan ötürü birisine (hhatırlamıyorum kim) tavsiye ettigin zencefil bal karisimini denedim cok rahatlatti . Tesekkurler.

      Sil
    2. Ben önemli konuyu nasil es gectim, tebrikler 700 gr,vücut yaginin eksilmesi sahane.Aman gezide dikkat et!

      Ayrica ise yaradigina sevindim.aynisini gecen oglumada verdim ,cay olarak.Böyle bitkisel tedaviye ön yargililar,esimde ögle.

      Oglumun sesi degismeye baslayip ,hafifte öksürmeye baslayinca,hafif soguk alginligi zencefilli ,balli,limonlu cayi yaptim ,yatmadan 4-5 yudumcuk zoraki icti.Tadini sevmemis :),
      Halbuki Ginger Ale en sevdigi iceceklerden ,icinde zencefil aromasi var, senin ictiginin aynisi sadece daha az sekerlisi desemde,pek etkili olamiyorum,neyse benim oglanin ertesi günü bir seyi kalmadi.

      Allaha sükür ,cok uzun zamandir bu yüzden dr.gitmedim.
      2-3 senedir.Ne zaman ara versem metabolizma cayina,onunda icinde zencefil var,hemen hissederim ki soguk alginligi geliyor, cayi yaparim,zencefil cayinada ayni sekilde.Bu zencefil harika bir sey.

      Zencefillede mevsimlerden romada tanismistim.

      Sil
    3. Tebrik icin tesekkurler inşaallah hep yagdan veririrm, hos sudanda vermem lazim diyetisyenimin verdigi analiz kagidina göre fazladan 3-4 kg su var vucudumda...
      Zencefil gercekten coook sifali, asyalilar bosuna her yemeklerine koymuyorlar.

      Sil
  2. Fıstığım, hiç kafana takma. Ben az- çok böyle bir rakamı göreceğini tahmin etmişti. Sporunu düzenli yaptıysan şayet. Bilmiyoruz, hiç ses çıkarmadan yürütüyon gemileri ;))) Ömür daha iyi bilir, onunda başına geldi. Bende aynı şeyi defalarca tecrübe ettim. Spora başlayınca kaslar su toplayıp büyüyor. Ama öyle abartı değil. En fazla 1-2 kilo. Bünyeye göre değişiyor. Sadık kalır devam edersen esas bomba ondan sonra geliyor. Önümüzdeki haftalar bu sebeple çok önemli. Gezmelerine spor eşofmanınıda götür derim ben. Ve tabi birde 8'li rakamlar çok yakındır derim. Çok mutlu oldum ve heyecanlandım senin için tebrik ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bana haftanin bir günü haric hergune kedi puan yazabilirsin otamatik olarak :) cok şükür cok duzenli gidiyor. Ama arkadasim sayesinde oluyor. Onun beni bekledigini bilmesem sicak yatagi biraz zor birakip kendimi atarim dışarı. Ozellikle bugunde cok soguktu, yagmur yagdi yagacak gibiydi ama biz vazgecmeden yürüdük. Ayrica hafta sonu filan farketmeden hergun 6:30 da yollara düşüyoruz.

      Sil
  3. mucizem öncelikle 700 gr yağ verdiğin için tebrikler :)
    vücut tam bir muamma,geçen hafta da 1300 gr vermiştin yağdan ,haftaya ödemini de atıp malum günü de atlatınca tartıda da 89 u göreceğine inanıyorum

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Ömür'cüm, dediğin gibi vucudu anlamak zor, inşaallah bu odemden kurtulurum ve tartidada yuzum güler.

    YanıtlaSil
  5. Yazdıklarına göre geçen haftaya göre fazla çıkman çok normal. Ama yine yazdıklarına göre bu kilo vermedin demek de değil. Zaten 700 gr yağ vermişsin. :D Oh, oh, ne güzel.
    Sindirim sistemini çalıştıracak fikirlerime gelince... Bildiğim sihirli bir formül yok, herkesin aklına gelen şeyler var: Esmer ekmek, yeşil çay, bol sebze, bol su... :D

    YanıtlaSil
  6. Evet Funda yagdan vermek gercekten cok sevindirici. Sindirim sistemimdeki problem söylediklerinin hepsini uygulamama ragmen devam ediyor. Umarim Sulenin tavsiyesi armut iyi gelir.

    YanıtlaSil