4 Şubat 2014 Salı

Yoğunluk, Yolculuk, Yorgunluk

Evet basliktaki bu uc kelime son zamanlarimi özetliyor.  Memlekete gitmeden öncesi cok yogun gecti, bir arkadasin bebek mevlidi, baska bir arkadasin oglunun dogum gunu, yeni taşınan birine hosgeldin ziyareti, başka birine gule gule ziyareti, esimin dogum gunu. Ev sahibine yardimci olayim diye giderken ikram hazirlayip götürdüm,  özellikle iki gün sarma sardimki baya yordum kendimi. 
Bu yogunlugun arkasindan hic dinlenemeden ailemin yanina gittik. Uc gunluk ama dolu dolu bir ziyaret oldu. Maksat 2013un son gunu hayata merhaba diyen abimin oglunu gormekti ama üç gunde alti farkli ev ziyaret ettik. Benim minnak oglum buyudukce insanlardan daha cok cekinir oldu. Buda bana daha fazla yapismasi anlamina geliyor. Allahim memleketteyken o kadar cok kucagimda tasidimki oglumu hala kollarim agriyor. 
Elbette bu kadar yogunluk ve yolculugun ardindan coooook yorgunum. Dun hiicccc birsey yapmadim. Yaydim kendimi, cocuklardan ötürü uyuyamadim ama kendimde 24 saat uyuyabilme kapasitesi goruyorum şuan.  Ancak bu sekilde yorgunlugum çıkar.  
Kilo mevzusuna gelince malum donemimde oldugum icin tartilmadim. Hülya ve Şulenin öncülük ettigi beraber kilo verme etkinligine tabiki katilacagim. Sadece mesguliyetten bende varim demeye bile vaktim olmadi. Ben kendi listelerimi takip edecegim, spor ve kilo bildiriminde eslik edecegim grubumuza. 10 Şubati heyecanla bekliyorum.  Şule ve Hülya cok teşekkür ederim boyle bir etkinlige öncü oldugunuz icin. SEVGİLER. 

3 yorum:

  1. Merhaba Mucize,
    Bayagi yogun gecmis günlerin,üstüne yol yorgunlugu.
    Iyi bir uyku ilac gibi gelecektir.
    Tesekkür ne demek canim,ben büyük bir zevk aliyorum diyet dayanismasindan,bloga yazmakta Hobby oldu benim icin.
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. ben de çok yorgun hissediyorum kendimi ,keşke imkan olsa 24 değil 8 saat uykuya bile razıyım :)
    sen 3 çocukla hiç bir şey yapmadım desen bile onların bakımları yeter,ayrıntıları düşündükçe Allah yardımcın olsun diyorum Mucizem...

    YanıtlaSil
  3. Sagol Ömürcüm, 8 saat uyku cok iyi geliyor tavsiye ederim :) dün ben gece 10 da yattim sabah 6 da kalktim, iki kere minnak oglus icin uyansamda inan cok iyi geldi.

    YanıtlaSil