15 Şubat 2014 Cumartesi

36 ve 37 es gecilmis 38. hafta



Selam, eminim bir cok (uj-bej) kisi gecen hafta bahsini ettigim detoksun sonucunu merak ediyor. Detoksun d sinde kaldim hic diger harflere gecis yapamadim. cok abuk subuk bir hafta gecirdim. Tek adam gibi yaptigim sey yuruyuslerim oldu. Sabah detoksla baslayip sonra nasil gitti ne siz sorun ne ben soyluyeyim.  Cok gicik oldum kendime , bir heves o kadar hazirlik yaptim, malzemeleri aldim ve kendimi piskoloik olarak hazirladim ama.... Arkadas gezmeleri  ve evdekilere hazirladigim menulerin caydiriciligiyla beraber bu detoksun bana agir gelmesinin de etkisi cok oldu tam anlamiyla yapamamamda.  Ya zaten kendimi zor ikna etmistim detoks yapmaya, olacagi buydu yada olmayacagimi desek?

Rakamlara bakcaksak, diyetisyene en son 25 Ocakta gitmistim, kiloda 400 grlik bir artis var, en acisi yag oraninda 1 kglik bir artisin olmasi :(((( sudan topu topu 400 gr gitmis. Bu rakamlar detoksun neticesi degildir (cunku tam yapamadim) bunlar benim gecirdigim abuk subuk bir hatanin sonuclaridir. 

Diyetisyenim bu hafta protein agirlikli bir liste yazdi bana, cunku kastanda kaybim var. Ayrica bir turlu atlatamadigim soguk alginligim icin portakalli-limonlu meyve sulari(evde hazirlanmis) ilave etti.  

Diger bir mevzu ise evde tartilmami yasakladi. Ben gunde 23450608 kez tartildigim icin bunun bende stres olusturdugunu (ki hakli) ve bununda vucutta ters etki olusturdugunu soyledi. Tamam dedim soz verdim ve tartiyi ucra bir koseye kaldirdim (simdiden tirnaklarimi yemeye basladim :)) eger yaparsam hayatimda (yani sismanlik hayatimda) ilk kez tartilmadan bir hafta gecirecegim :) 

Sabah diyetisyenden donerken beni mutlu eden bisey oldu. Ben hastaneden ciktim arbaya dogru ilerlerken bir erkek sesi "Gunaaayydinn"dedi. Bende jet hiziyla "kim bu adam Cumartesi sabahin bu saatinde bana gunaydin diyor"diye dusundum, malum yeniyiz bulundugumuz sehirde cok genis degil cevre. Aaaa baktim bir akrabamiz, yengemin yenegiyle ayni sehirde yasiyoruz, ara sira gorusuruz, yeni evli ve bebek bekleyen bir cift. Onlarda kontrole gelmisler hastaneye. Iyi dedim bende diyetisyene kontrole gelmistim, hatta moralim bozuk o yuzden basim onumde gidiyordum. Aaaaa dediler hic moralin bozulmasin!!! ne kadarrrrrr cok kilo vermissin dediler baya bir hayret ettiler, hakketen hayretleri yuzlerinden okunuyordu. Ayyy  ne iyi soylediniz dedim, benim moralim duzeldi yuzumde bir gulumsemeyle yoluma devam ettim. 

Iste boyle sevgili blogger arkadaslar ve diger okurlar, hal budur, kendi iradesizligim yuzunden 90'in zincirlerinden kurtulamiyorum. Tek suclu benim, benim, benim...... dusundumde birde arkadasimin yaptigi valide sultan boregi, evdekilere hazirladigim besamel soslu biftek, esime niyet yaptigim hamsi tava, ve tabiki dun sosyete pazari gezerken aldigim citir simit!!! Haftaya kimseyi suclamak istemiyorum, en basta kendimi! 

Mutlu bir hafta sonu gecirmeniz dilegiyle, SEVGILER.

10 yorum:

  1. Üzme kendini.Pazartesi daha ciddi sekilde baslarsin istene,protein haftasi etki edecektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazartesiyi beklemeden yarin basliyrm yeni listeme. Umarim basarili bir hafta geciririm, artik canima tak etti gari ;)

      Sil
  2. Canım, üzme kendini. Çabalıyorsun...
    Şayet bunları yapmasak kilo alırız biz, üstüne üstüne koyarız.
    Bak akrabanda demiş, çok yol katedince oluyor böyle. Hele üçlü rakamlardan inmek harbi bir irade savaşı. Haftaya daha güzel bir rakam göreceğiz bu sayfada ben inanıyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin bana inandigin gibi bende kendime inanmak ve basarmak istiyorum Hulyacim. Ya bu kiloyu vermek keske almak kadar kolay olsaydi.

      Sil
    2. Keşke canım. Mevsimlerden romada Mevlana'nın bir sözü yazıyor, "güzel şeyler sana gelmez, sen onlara yürüyeceksin" tamda kilo alıp verme için söylenmiş bence. Oturduğumuz yerden kilo alabiliyoruz çok rahat ama vermek öyle mi çabalamak lazım hemde esaslı bir çaba.
      Canım sen hepimizden daha gayretlisin. 3 çocuk ki ikisi ikiz. Ve küçükler. İstesen mazeretlerin çok ama çabalıyorsun. Ama yapmıyorsun. Bu sebeple sana çok inanıyorum ben.
      Keşke kahve içmeye gelebilseydin Mucize'm.
      Ben çok isterdim :)))

      Sil
    3. Bu sene olmazsa seneye belki olur. Yillik duzenleyebiliriz bu tarz biraraya gelmelerimizi.

      Sil
  3. mucizem ,yaşadıklarından ders çıkarıp önümüzdeki hafta hatalarını telafi edersin canım,zararın neresinden dönersen kardır.Kilo verdiğinin fark edilmesi de çok güzel bir motivasyon olsun senin için,duyduklarına ne kadar mutlu olduğunu düşün ve bunları daha çok duyabilmek için elinden geleni yap arkadaşım...

    YanıtlaSil
  4. Elimden geleni yapmaliyim gercektende. Ömürcüm benim sorunum bu, elimden geleni yapmiyorum, ilk baslardaki motivasyonu yakalayamiyorum bir türlü. Yinede vazgecmeden hee defasinda ha gayret diyorum. Bu deveyi ya gudicez ya bu diyardan gidicez!!!

    YanıtlaSil
  5. Mucize blogta düzenleme yapayim derken ilk ve TEK takipcimi siliverdim.
    Umarim tekrar yerlestirebiliim,üzüldüm.Kusura bakma.
    Blog yeni bende acemi olunca yâpilacakar uzun sürecek gibi.
    Sevgilerle



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sorun degil, ben profilimde hala seni takip ediyorum görünüyor.

      Sil