3 Ağustos 2013 Cumartesi

Diyette 15. hafta - Yemiycin Gari



O kadar davete, davetteki tatlilara bu kadar kayip ki ben bunu opup basima koyuyorum. Cok sukur son uc gun kendi evimizde kendi halimizde takildik da kendimi toparlayabildim. Yoksa gidisat fena idi. Gecenlerde sabah 8 sularinda (benim cocuklarim 7 civari uyaniyorda :()  televizyonu karistirirken cocuklar duymasina denk geldim. Rahmetli Osman Gidisoglunun canlandirdigi Menderes karakterinin bir sahnesi vardi. Kendisi diyete baslamis, herse soruyor su olsa yermisin? bu olsa yermisin? O herkese "yemiycin(m) gari" diyor baska bir sey demiyor. Sonra normalde asla hayir demiyecegi  yiyeceklerle dolu bir tepsi getirdiler ve herkes yemesi icin israr etti. Adamcagizin resmen rengi atti, cok kotu oldu ama yinede "yemiycin gari"dedi . Benimde o gunden beri icimden bir ses surekli "yemiycin gari"diyor . Bundan sonra daha disiplinli olmam lazim, karsima ne cikarsa ciksin  "yemiycin gari"demeliyim. O nasil olacak? bugun, yarin ve pazartesi iftara davetliyiz. Carsamba iftari ailemle birlikte yapacagiz. Persembe yani bayramin birinci gunu ayni zamanda kizimin dogum gunu  ve buyuk bir kalabalikla beraber kutlayacagiz. Artik geriye Cuma kaliyor. Cumarteside tarti gunum. Cok gayretli olacagim buna emin olun ama ... Oyle iste ama dan sonrasi uc nokta. Ben elimden geleni yapacagim, yinede cok stres yapip anin tadini kacirmak istemiyorum. Bunlari simdiden soyluyorum ki haftaya tarti gunu rakamlar yukari tirmanirsa bozusmayalim :) Bozusmayiz bozusmayiz, beni iyi siz anlarsiniz.
Daha oncede soyledigim gibi bundan sonra agustosun kalan kismini memlekette gecirecegim, tartimi yanimda goturecgm.  Bizimkilerde internet yok ama, telefonumdan yazmayi deneyip haftalik sonuclarimi mutlaka bildirmeye ozen gostercem. Belki bir iki gun gecikmeler olabilir. Spor ayakkabilarimi da yanimda goturecegim. Yuruyus yapmayi planliyorum. Dizimde "hizmetci veya temizlikci hastaligi"denen bir problem vardi. Gectigimiz hafta Ramazandan oturu gunduzleri yuruyus yapamayinca bari aksam Leslie ile yuruyeyim dedim ama yaparken farkettim Leslie dize cok yukleniyor. Uc gun yaptim sonra dizim artik bu egzersizlere devam etme sinyalleri calinca biraktim. Bir kac gun dinlendim.  Yuruyus yapmak hic rahatsiz etmiyor hatta iyi bile geliyor. Esimden "bak yine ailenin yaninda kilo aldin"sozunu duymak kesinlikle istemiyorum. O bayramdan sonra donecek isine devam edecek. Yani uc hafta gormeycek beni. Uc haftada 3 kilo hedefim olsun ins.
Bayramdan once yazamazsam, herkesin bayramini kutluyorum, az kalorili bol muahbbetli bir bayram diliyorum :) Sevgiler...

5 yorum:

  1. bloguna email ile yazi gonderebiliyorsun. cep telefonuyla yazmanin ne kolay yolu. Ayarlara girip emaille post gondermeyi secmen gerekiyor.

    Azmine hayran kaldim. Sadece yemekle keyif alinmiyorki, insanlarla sohbet muhabbet edersin, yemek yemeden. Ben bu sabah kalhvaltiya gittim, sandivicin ekmegini yemedim. Agustos ayinda guzelce kilo verip, donup, esini sok etmelisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Skinny cok tesekkur ederim, soyledigin yontemi kullandim, gercekten cok kolaymis.
      Amerikada yasarken yazlari Turkiyeye geldigimde cogu zaman esim olmadan gelirdim, hep hayal kurardim. Derdimki muhakkak kilo verip esimi sok edip ona supriz yapacagim. Ama hic gercek olmadi. Bu sefer 3 haftada 3 kiloylada bunu yapmak istiyorum.

      Sil
  2. ah bir becerebilsek yemiycin gari demeyi :))

    bayramda çok canının çekmediği şeyleri sadece sofradalar diye yeme "önceden çok yedim tadını biliyorum zaten,yedikten 5 dakika sonra hiç yememiş gibi hissedeceğim" diye düşünmeye çalış.Tabi bu dediklerim anne yemeklerini pek kapsamaz ama onları yerken de çeyrek porsiyonla idare et canım nefsini köreltecek kadar.sonrasında diğer öğünlerde denge kurmaya çalış.sen zaten çok başarılı ilerliyorsun
    sana da iyi bayramlar canım,sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya benimde hep kizdigim kendime bu 5 dakikadir. Yemeklerin lezzeti 5 dakika suruyor ama sonraki pismanliklar cok daha uzun. Yok artik kontrolu elden birakmam. Kucuk kacamaklar yapmam diyemiyorum ama batti balik yan gider piskolojisi tarih oldu.

      Sil
  3. "Yemiycin Gari"'ye bayıldım. Benim sloganım "Yemezler"'di de, bir Ege aşığı olarak şimdi Menderes'e dönüyorum, senin bu tatlı post'unla..
    3 haftada sen bu işi halledersin diyorum.. ;-)))
    Çok öptüm..
    İyi bayramlar..

    YanıtlaSil