1 Ağustos 2013 Perşembe

Hamilelik Kilolarim



Bilindigi uzere gecen haftaki kilom 96.9 kg suna yuvarlak hesap 97 diyelim. Gecen hafta derken bu haftada pek bir degisiklik olmayacak simdiden soyleyelim. Azmimi iftar davetlerine kurban ettim :l
Simdi 97 ye geri donersek , gecen gun eski postlarimi karistiyordum; "neden susuyorum"baslikli postumda minik ogluma hamile oldugumun suprizinden ve sokundan bahsetmisim. Hemen bir onceki yazima baktim acaba en son kac kiloda olcumusum  kendimi diye ki 97.4 musum. Simdi sevgili okurlarim oglusum 5.5 aylik oldu yani henuz 6 aylik bile degil. Goruldugu gibi ben sadece 5.5 ayda hamileyken aldigim kilolardan kurtulmusum. Keske diger dogumlarimdan sonrada boyle davranip yok emziriyorum diyet olmaz bahanelerine siginmasaydim. Cok sukur sutumde oglusuma yetti. Sut miktari etkilenmedi diyemem. Kesinlikle sut miktarinin yediginiz ve ictiginizle alakasi var. Ya da genellemeyelim de soyle diyeyim, ben cok yedigim de sutum cok oluyor dengeli-az yedigimde ogluma yetecek kadar sutum oluyor. Yettigini nerden biliyorum??? Topac gibi kendisi masaallahh :))) Karni doymayan bebek aglar degilmi, cok sukur bizimkinin keyfi yerinde. Pek gulectir kendisi.
Buyuk ogluma (2 numaram oluyor, gecende 3. yasini kutladik :)) hamile kaldigimda 95 kilodaydim :( . Yazarken kendim bile inanamiyorum, bu kilolarda hamilelik oluyormu diye ama oluyormus. Hani ornek verilirken "bizim bir arkadas vardi 95-97 kiloda hamile olmustu" desinler diye misal olusturmak icin bunlar basima gelmis gibi. Sizlerde tombul bir blogger vardi, o tombulluguyla hamile kaldi diye anlatirsiniz, belki birilerini teselli edersiniz :) .O yuzden tarihe not duselim dimi ama..
Neyse... 2 kilo daha verirsem 2010'dan beri uzerimde tasidigim yuklerden kurtulmus oluyorum. Ondan sonrasi onemli ve zorlu. Cunku o kilolar eski, eski kilo yapisir insana zor gider. Kizima (ilk goz agrim) dogum yaptiktan sonra cok uzunca bir sure 93 kiloda sabitlendim. bir sure gayret ettim 87lere felan dusmustum ama kalici olmamisti. Bakalim bundan sonra ama yavas ama hizli gel git yasamadan o coook eski yuklerimden de kurtulurum insallah.

4 yorum:

  1. inşallah bu defa kesin ve kalıcı olarak kurtulursun kilolarından,

    YanıtlaSil
  2. Evet kurtulalım şunlardan:)

    YanıtlaSil
  3. Onemli olan ne oldugun degil ne olmak istedigindir. Dogru yoldan hic sasma bizde seni arkadan takip edelim. Rakamlarla da canini sikma, inanki 30 kilo ile 10 kilo verme arasina cok fark yok sadece biraz daha uzun suruyor. Yoksa ikisi de karar ve azim gerektiriyor. Bunlari yakalamisken hic bayram yada annemin yemekleri demeden devam et.

    YanıtlaSil