10 Temmuz 2013 Çarşamba

iftari beklerken


 Iftara yarim saat var, vaktin girmesini beklerken birseyler yazayim istedim. Pazartesi gunu diyetisyenimle gorustum. Diyet listemi ramazana gore yeniden duzenledi. Birazda gaza getirdi sagolsun. Simdi yeniden motivasyon tavan yapmis durumda. Ramazanin da baslangiciyla yeni bir baslangic yapmis gibi hissediyorum. Neler yedigimi paylasmak istiyorum; kimine az kimine cok gelebilir sonucta bana gore ayarlanmis bir liste. Iftarima iki hurmayla basliyorum, ardindan bir kase corba. Corbami ictikten sonra 15 dakika ara vermemi istedi diyetisyen. Bu sayede saatler suren acligin neticesi olan cilginca yeme istegi azalacak dedi. Sonrasinda da haftanin 4 gunu 9 kasik susuz sebze yemegi ve 3 gunu 4 kofte buyuklugunde et-tavuk yada balik. Salata ve bir dilim ekmekte cabasi :) gayet guzel doyuyorum. Dokuc bucukta da 3 adet meyve yaninda da yarim bardak light sut. Sahurda ise bir haslanmis yumurta, bir dilim peynir, bir lavas ekmegi (100 gr dan fazla olmaycak) ve bir bardak light sut. Lavas ekmegi cok iyi geldi, biraz usanmistim cavdar ve kepek ekmegi yemekten. Domates salatalik yiyebilirim ama acikcasi 3 aydir her ogunun yaninda yemekten onlardan da biraz biktim. Artik Ramazan dan sonra devam ederim.
Esim dediki bende sen ne yersen onu yiycem, oyle yapti ama soyledigine gore gece (sahur oncesi) acliktan uykuya dalmakta zorlanmis :) Bende biraz aciktim ama o kadar degil. Kendimi cok hafif hissettim, oyle eskiden oldugu gibi iftarin arkasindan agirlik cokmedi. Genelde sahurda yediklerim yuzunden ertesi gunu cok fena bir mide yanmasi olurdu. Ondan da eser yok. Oyle umid ediyorum ki bu sekilde rahat 4-5 kilo verecegim. Hatta bugun tekrar 99’u gordum :) Bakalim Cumartesi netice ne olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder