6 Temmuz 2013 Cumartesi

Diyette 11. hafta (kotu bir hafta)



Herkese merhaba, bu saat oldu ancak yazabiliyorum. Bu gun butun gun utu ile ugrastim. Bir de bu haftanin sonucu pek ic acici olmayinca yazmak icin cok ta aceleci olamadim. :(( evet durumlar iyi degil. 100.8’im yani 15 gun onceye geri dondum, iste bu mehter yuruyusunden nefret ediyorum, yerinde saymaya raziyim ama yok yok geri adim atmak beni deli ediyor. Cok kotu bir hafta gecirdim. Yatili misafirlerime hazirladigim lezzetli mamalardan kendimde yedim. Bir onceki haftada yatili misafirim vardi, onlar varken 99’u gorecegim diye cok hirs yaptigim icin cok dikkatli yemistim. Ama bu hafta hicte oyle olamadi. Misafirlerim gittikten sonrada onlardan arta kalan seyleri yemeye devam ettim. Ha toparliycam ha toparliycam derken ooldu size Cumartesi. Gecen haftalarda da kacamagim olurdu ama hafta sonuna has veya en fazla pazartesiye sarkardi...Keske yemek yapmayi; ozellikle hamur isi ve tatli yapmayi beceremeyen bir tip olsaydim, belki isler daha kolay olurdu. Ne yazikki hem yapabiliyorum, hem mutfakla ugrasmayi seviyorum, hem yaptiklarim lezzetli oluyor (malesef tevazu yok )hem yemeyi seviyorum, hem de hemmmmmm....
Bu hafta diyetisyenimle de gorusemedim, onunda etkisi var, birinin karsisinda tartilmak ve hesap vermek bende cok ise yariyor. Neyseki bu Pazartesi tekrar gorusecegiz soyle Ramazana uygun bir liste cikaracagiz. Ramazan da umitliyim; 4-5 kg vermeyi hayal ediyorum. Umarim hayal kirikligina ugramam.
Bu arada bir cok diyetci bloggerlar veya kilo problemi olanlar gibi bende internette gecirdigim vaktin bir kismini diger bloggerlari, basari hikayelerini veya bazi uzmanlarin tavsiyelerini okumaya ayiriyorum. En cok ta motivasyonumu kaybettigim zamanlar oluyor bu. Turkiyeli bloggerlarin yani sira Amerikali bloggerlari da okuyorum. Ingilizcemide unutmamis oluyorum.  Google da ”weight loss blogspot” yazmistim ki bir site acildi. 58 yasinda blogger bir bayan diyetci bloggerlarin listesini vermis. Simdilerde bos zamanim oldukca sirasiyla bakiyorum o bloglara. En cok bir adamin blogu dikkatimi cekti. Blogun ismi ”700poundisasbadasissounds.blogspot.com” . Bu adamcagiz 317 kg , blog tutaraktan kilo vermeye calisiyor, su ana kadar bir yil icinde yaklasik 75 kilosunu vermis. Henuz sitesinde ”once-sonra” fotgograflari yok, cunku cok utaniyor bu kiloda fotograf yayinlamaya. Baska bir okudugum blogun ismide ”300poundsdown” . Bu blogun sahibi bir bayan, cok acikli bir hikayesi var, fazla kilolari yuzunden kocasi tarafindan terkedilimis. Bunun sitesi bir suru fotografla dolu. Bir tarafdan ibret aliyorum bir taraftanda bu kadar vahim durumlarda olmadigima sukrediyorum. Ama obesite cok sinsi bir hastalik, hic farkina varmadan caresizce rakamlar gozunuzun onunde artabilir. Allah’im sen koru…
Tartimin fotosunu eklesem mi eklmesemmi diye dusundum, cunku 15 gun oncesiyle ayni sonuc, Hatta ayni fotografi yayinladigimi dusunen olurmu diye bile aklima geldi. Tartim, once 100.5 sonra 100.7 en sonunda belki 10 kez 100.8’i gosterdi. Bende sonuc olarak bu hafta 100.8’im diye kabul etttim sonucumu bagrima bastim. Kendime de soz verdim, bu gun itibariyle toparlanip yoluma kaldigim yerden (bir adim geri de olsa) devam edecegim.Bakalim haftaya cumartesi gorecegiz bu tombis hanim verdigi sozu tutabilmis mi??????


4 yorum:

  1. arada böyle şaşırtıyor vücut ama neredeyse 3 ay olmuş sen başlayalı ve ilk kez böyle bir duraklama yaşıyorsun ,üzülme bence haftaya çook güzel rakamlar seni bekliyor tartıda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insaallah dedigin gibi olur canim, bende yeni haftadan umitliyim.

      Sil
  2. Sen bu azimle muhakkak başarırsın, ara sıra böyle şeyler oluyor ama önemli olan pes etmemek. Ayrıca da 3 aydır rejimde olmanı çook kıskandım bilesin:) Öpüyorum canım seni

    YanıtlaSil
  3. Pes etmek yok Mariposacim. Cok sukur ramazanla toparladim kendimi, hersey yolunda iyi gidiyor. Evet nerdeyse 3 ay oldu diyeti basliyali, zaten birazda o yuzden bu hafta saldim. Ama tatil gibi oldu simdi dahada motivasyonlu yola devam.

    YanıtlaSil