13 Temmuz 2013 Cumartesi

Diyette 12. hafta - 3 ayda 13 kg


Merhaba!!! Bugun saat 10’da diyetisyenimde kontrolum vardi. Sonuc cok guzel: 99 kg. Eger gecen haftaki geri kilo alma olmasaydi bu hafta 97 li birsey gormek mumkun olabilirdi. Ama dusundukce cokta uzulmuyorum oyle bir hafta gecirdigime. Sonucta vermem gereken cok fazla kilom var, toplamda 42 kilo vermek istiyorum ve bunun henuz sadece 13 kilosunu verebildim. Dogal olarakta daha uzun bir sure diyet yapmam ve sonrasinda da verdigim kiloyu koruyabilmek icin yine olculu yemem gerekecek. Surenin uzunlugu sabrimi zorlayabilir. Boyle bir kacamak haftasi yeni gelen haftalar icin yeni bir baslangic gibi oluyor. Mesala simdi hic kendimi 3 aydir diyet yapiyormusum gibi hissetmeyorum, sanki bir haftadir diyetteymisim gibi. Tabi bunda Ramazanin ve yeni bir yeme rutinininde etkisi var.
Simdi toplamda uc ayda 13 kilo vermis oluyorum. Daha iyi olabilirdi mesala 15 kilo gibi, ama hic yoktan iyidir deyip mutlu oluyorum. Ailem beni en son 105 kilo iken gordu, bayrama kadar 95 yi yakalarsam bayram da belki ”aferin” alirim. Ozellikle babam cok soyleniyor bana bu kadar cok kilo aldigim icin.  Anneler cok sefkatli oluyor, rahmetli annecim, kilom fazla olsada Amerikadan yazlari Turkiyeye geldigimizde hemen en sevdigim yemekleri yapardi. Daha ben gelmeden menusunu siraya koyardi. Tekrar tekrar sorardi ”kizim caninin istedigi oralarda yiyemedigin, yapamadigin bir sey var mi?” Ahh ahhh anne sefkati baska....
Bu hafta hic yuruyus veya baska bir egzersiz yapamadim. Iftara kadar zaten gucum olmuyor, iftardan sonra da mutfagi toparla, cocuklari yatir iyice yorulmus oluyorum ve useniyorum. Diyetisyenimle konustuk, ne yapip ne edip bu hafta en az 4 gun mutlaka egzersiz yapacagim. Sanirim Leslie’le ”walk away pounds” yaparim.
Bu arada sabahtan tartildim, aksam iftara yakin tarti 98si gosteriyor. Bakalim haftaya Cumartesi 98 mi 97 mi gorecegiz tarttida ??? Herkese sevgiler.

6 yorum:

  1. Tebrik ederim. 3 ayda 13 kilo super bence, hio neden 15 olmadi diye canini sikma. Bu iste onemli olan istikrarli olmak. Bu da sende var. Hedefe ulasana kadar hic vazgecme. AYNUR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Aynur, evet dedigin gibi istikrar cok onemli. Insaallah az cok vazgecmeden hedefime varirim.

      Sil
  2. çok sevindim tebrikler.
    kaçmak yaptığın hafta kilo artışın olmasaydı belki tekrar tekrar kaçamakların olacaktı
    Her şerde bir hayır vardır diye boşuna dememişler,
    şimdi hem diyete yeni başlamış gibi motivasyonun arttı hem de sonucunda kilo artışı olacağını gördükten sonra artık kolay kolay kaçamak yapmazsın :))
    tartılma saatimi ben sahurdan 12 saat sonra yapıyorum çünkü iftara yakın çok düşük çıkıyor gerçekten mutlu ediyor insanı ama çok gerçekçi de gelmiyor ,hani akşam 8 de yemek yemişiz de sabah 8 de tartılmışız gibi düşünüyorum
    öğleden sonra ikibuçuk gibi tartılıyorum :))
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyle oldu ömür sutten agzim yandi yogurdu ufleyerek yiyorum. artik bu beni bir sure goturur. bir daha olmaz diye havadan sallayamiyorum. Ins olsada boyle kolay atlatirim. Sahurdan 12 saat sonra tartilmak iyiymis. Bende oyle yapayim bir dahaki tarti gunumde. Her zaman daha az bir rakam gormek cok sevindirici :)

      Sil
  3. Bence süper bir sonuç almışsın. Az deme sonuçta hedefinin çeyreğine ulaşmışsın. Darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  4. Tesekkurler Mariposa, senide tebrik edecegimiz gunler yakindir eminim.

    YanıtlaSil