8 Mart 2014 Cumartesi

Diyette 40 ve 41. hafta

Selam, gecen haftam misafirlerim olduğu icin biraz yoğun gecti ve yazmaya firsatim olmadi. Tarti sonucundada goruldugu gibi minik adimlarla ilerliyorum. Ama damlaya damlaya göl olur inşallah.  Bu hafta 89'u görürüm diyordum ama malum doneme denk gelince umdugumu bulamadim. Sadece diyetisyende tartilmak cok heyecan veriyor insana. Bu hafta ozel bir çay verdi diyetisyenim, belki benim kronik ödeme faydasi olur. Haftayı bende merakla bekleyecegim :) .Sevgiler diliyorum. 

4 yorum:

  1. Minikde olsa ilerliyorsun, bu önemli.Duraksama daha kötü.

    Ödemde degisikle düsüs saglarsin, haftaya fark edecektir.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende duraksamayi veya en fenasi geri adim atmayi hic sevmiyorum. Umarim dedigin gibi haftaya o farki gorurum.

      Sil
  2. Minik adımlar geri dönüp bakınca uzun mesafeler oluşturuyor Mucizem,inan damlaya damlaya göl oluyor.Biliyorsun ben de hep yavaş veriyorum ama başladığımız noktaya göre şimdi çok iyi durumdayız.Diyetisyende tartılmak bence de çok heyecanlı ,benim için ilave bir motivasyon :)sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten sadece diyetisyende tartilmak ilave bir motivasyo oluyor Ömür. Sabri elden birakmasak gercekten damlalar göle dönüşmüş oluyor, yeterki umitsizlige kapilmayalim.

      Sil