28 Haziran 2012 Perşembe

Yesil yuz

Herkese selam,
Esasinda Pazartesi yazacaktim ama dun doktor randevum oldugu icin, randevudan sonra yazayim istedim. Hastanade isler uzayipta eve cok yorgun ve tukenmis gelince degil uzun uzadiya birseyler yazmak bir harf bile tiklayacak halim kalmadi. Benim diger iki hamileligim cok zorlu gecmisti, buda onlardan farksiz. Hamilelikte bulantilara burda ”morning sickness” adi veriliyor fakat benimkisi ”all day sickness” seklinde geciyor. Yorgunluk hissi ve halsizlik ise cabasi. 4-4,5 ay boyle suruyor, dun ogrendigimize gore bebek daha bugun 7 haftalik olmus. Bu demek oluyorki daha cok zaman var normale donmeme. Cocuklarim bana dokunmasa gun boyu yatiyor olurum sanirim. Sagolsun esim yemek konusunda yardimci olmaya calisiyor ama keske yaptigi herseyi yiyebilsem. Hic bir sey canim istemiyor, yapayim diye teklif ettigi her yemek migdemi bulandiriyor. Aklima birsey geliyor canim cekti diyorum, neyse o yapip veya disardan alip getiriyor, onume gelincede agzima koyasim gelmiyor. Cok uyuz bir durum biliyorum. Peynir ekmekle ve seftali ile gunlerimi geciriyorum. Kilom ise 96-97 arasi gidip geliyor, aslinda bu yemeye kilo vermem gerekirdi ama cok haraketsiz oldugum icin ve ekmek tukettigim icin fazla bir degisiklik olmuyor. Ama inanin kilomu hic dert etmiyorum suan, yeterki bu mide bulantilari bitsin gitsin, normale doneyim tek derdim bu. Evimle ve cocuklarla cok fazla ilgilenemiyorum, (Allah gostermesin) yatalak hasta gibiyim. Yatarken bile huzurlu degilim. 3-4 yastik kullaniyorum, hafif oturur pozisyonda olmazsam midem bulaniyor. Gece uayniyorum ki boynum agrimis, bir-iki yastigi aliyorum boynum dinlensin diyorum ama nerdeee hemen midem agzima geliyor… oyle iste durum bundan ibaret...Bakalim sayili gun cabuk gecer insaallah diyip kendimi teselli ediyorum kendimi.
Herkese guzel temenni ve tavsiyeleri icin cok tesekkur ediyorum, inanin cok buyuk moral oldu benim icin. Herkese saglikli gunler diliyorum.

2 yorum:

  1. ise boyle gunlerde insan yiyebilmenin ne buyuk nimet oldugunu anliyor!artik hic kilolarini dusunme,sagligina focus ol.hersey benim ve bebegimin sagli icin de,o zaman guzel tercihler yapabiliyor insan.ne mutlu sana!bende istiyorum bir turlu cesaret edemiyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten yiyebilmek cok buyuk bir nimetmis. Ucuncu kez tasdikliyorum :) Sizdede iki cocuk var yanilmiyorsam. Eger niyetinizde varsa cok beklemeyin, ben kendime 6-7 ay vermistim, kilolarimdan kurtulayim ondan sonrasinda istiyordum oglum cok buyumeden. Kismet ve hayirlisi buguneymis.

      Sil