11 Haziran 2012 Pazartesi

Plaj ve dusundurdukleri

Bu gun cocuklari denize goturdum, cok eglendiler, onlarin eglenmesi benide eglendirdi. Bir taraftan cocuklari izlerken diger taraftanda etraftaki insanlari izledim. Gittigimiz yer buyuk bir otele ait bir lagoon (turkcesi nedir diye baktim ve sozluk kiyi golu ve denizkulagi olarak verdi). Burasi deniz dalgalarindan uzak ve sig bir golet gibi. Cocuklar icin ideal. Bu yuzden gelenlerin cogu cocuklu aileler. Hal boyle olunca izledigim sahislarda benim gibi cocuklu hanimlar. Bazilari var sanki hic hamilelik gecirmemis, hic dogum yapmamis gibiler. Bu bazilarina ic gecirerek bakiyorum. Diger bazilari var, ayni benim gibiler veya benden cok daha kotu durumdalar. Onlarada uzulerek bakiyorum. Birde kendimce surekli karsilastirma yapiyorum, acaba surdaki benden zayifmi- kilolumu?. Su taraftakinin durumu cok iyi, kac kilodur acep, bende onun kadar olabilsem keske... diyerek zamani gecirdim. Ama bu ”zamani gecirdim” gecirdim sozcukleri bu gune has degil :( 26 yasimda anne oldum, o zamandan beri bu kilolar pesimi birakmayan kabusum oldular. Agustosta kizim alti yasina girecek, benimde sismanligimin altinci yil donumu olacak. Artik gecen bu zamani buruk gecirmek istemiyorum, yasadigim hatiralara dair fotograflarda icten gulumsemelerle yer almak istiyorummm. Cok istiyorum coook...

5 yorum:

  1. Bende ayni senin gibiydim. Yillardir tatiller iskence olmustur. 60ken kiloyum idye gitmek istemezdim. 70 olunca iyice moralim bozuldu gitmek bile istedim ama cocuklar benimde gelmem konusunda israr edince kiyamadim. hemde miami beach gittim. Bana demislerdi daha once cok sosyetik bir yer. Herkes suslu herkes makyajli. Genede gittim hic kimseyle kendimi kiyaslamadim. Tatilden buyuk keyif aldim. Bundan sonra da hep boyle yapmaya devam edicem. Kendi elestirdikce ozguvenin dusuyor bu da en tehlikelisi cunku daha cok yiyorum o zaman. Neyse cok uzattim lafi.

    YanıtlaSil
  2. Gecmise bakma bosver! Insanin cani sykilyor baktikca:(Ben surekli, "ne kadar da aptalmisim" demekten yoruldum artik:(
    Yapacak birsey gercekten yok. Gecti gitti en gzuel yillarimiz:(
    Ama hatanin neresinden donersek kardir. Donduk gitti!

    YanıtlaSil
  3. Bende bundan sonra kendime telkinde bulunacagim, gecmisi gecmiste birakip ayni hatalari tekrarlamamak ve yasadigim anin keyfini cikarmak icin.

    YanıtlaSil
  4. bende aynen senin gibi sürekli insanlari kendimle kiyaslardim ... alisveriste, oyun parkinda, veli toplantilarinda vs vs ... kendime isgence yapmaktan birsey degildi ... vazgectim ... hayata izlenmeye, elestirmeye cok daha güzel seyler var ... sevgilerle Meltem

    YanıtlaSil
  5. Haklisin Meltem, kiloya cok takinca hayattaki diger guzelliklerin degeri unutulabiliyor.

    YanıtlaSil