11 Mayıs 2014 Pazar

ömür beni tag'lamis

cok severim Mim yazilarini okumayi, ilk kez bende yapacagim;

1) Telefonun nerede?
mutfakta sarzda takili

2) Partnerin?
Esim

3) Saclarin?
Kahverengi

4) Annen?
Zor bir soru... Cok ozluyorum...

5) Baban?
Yeni esiyle

6) En sevdigin esya?
Sanirim telefonum

7) En son gordugun ruya?
Hatirlamiyorum, minik oglum cok uyandirdigi icin ruyalar birbirine karisiyor.

8) Hayalindeki araba?
Su siralar Nissan Qashqai cok ilgimi cekiyor

9) Icinde bulundugun oda?
Mutfak (mutfak masasinda yaziyorum)

10) Korkun?
Gelecek

11) On sene icinde ne olmak istiyorsun?
Sevdiklerimin en basta saglikli ve huzurlu olmasini istiyorum (birde egitimde doktoraya baslamis ve bitirmis olmak isterim ;))

12) Sen ne degilsin?
Dusuncesiz

13)En son yaptigin sey?
Bizi ziyarete gelen esimin ailesini otogardan ugurlamak (ne cok yatili misafirim geliyor yawf???)

14) Uzerinde ne var?
Ben tam Cem Yilmazin fundamentals da tarifi ettigi altina gri esorfmani ceken tiplerdenim :))

15) Senin hayatin?
Sakin

16)  Moralin?
Iyi galiba

17)Su an ne dusunuyorsun?
Misafirin ardindan, bir hizla temizlik mi yapsaaaam yoksa yayip dinlensenmi??

18) Senin bilgisayarin?
Dell

19) Bira?
Alkol kullanmiyorum

20) Ask?
Aski atese kosan pervanelere sormali

Bende;
Sesimi duyarlarsa sevgili Incebelli, Terazi ve Endamya yi mimliyorum :)


8 yorum:

  1. Sesini duymam mi:))
    Hepinizi takip ediyorum canim benim.
    Mimini cevaplicam:)

    YanıtlaSil
  2. Tesekurler ses verdigin icin.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Mucizem,bu arada hayalindeki araba benim şimdiki arabam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göründüğü kadar konforlumu?

      Sil
    2. bana göre oldukça iyi ,tabii herkesin beklentileri farklı olabilir ama ben severek kullanıyorum

      Sil
    3. Kazasiz belasiz guzel gunlerde kullan canim.

      Sil
  4. küçük de olsa ortak noktalar veya ortak zevklerimizi görünce mutlu oluyorum :))

    YanıtlaSil