21 Nisan 2014 Pazartesi

Neler yiyorum ve 30 day shred

Guzel bir Pazar gununden Merhaba, gun guzel ama baslangici güzel olmadi benim için. Dun dışarı ciktigimizda çok fena bir ruzgar vardi ve o esnada gozume toz kacti. Ben cok fazla onemsemedim nasil olsa kendi kendine cikar dedim, ciddi bir rahatsizlik olmayincada uzerinde durmadim. Ama gece saat 3 ten sonra artik uyuyamadim, gozumu kapatmak imkansizdi ve canim coj aciyordu. Sabah acile gitmek zorunda kaldim cunku artik dayanilir gibi degildi. Gozumu tuzlu suyla yaklasik 5 dk yikadilar ve damla yazdilar. Hala o batma hissi ve aci var 1-2 gune gecermis. İnşallah gecer.
(Pazar yazmaya baslandi, pazartesi devam :))
Amarikalilar diyeti bozduklarinda vagondan (yük arabasindan) düştüm gibi bir tabir kullanıyorlar. Cok hoşuma gidiyor. Dengeyi kaybedince assagi dusuyorsun yani. Ama vagonun pesini birakmak yok!!! Koşa koşa yetişip vagona asilip tekrar cikiyorsun üstüne;  taaki seni hedefine goturene kadar. Iste yine birkez daha vagonu yakaladim ve düşmemek icin dengemi koruyorum. Hersey cok iyi gidiyor, beslenme ve spor rayinda. 

Spor demisken Jillian hanimin videosu beni mahvetti. Iki gün oturmam kalkmam her hareketim bana acı verdi. Dün iyiydim aci kalmadi, bugün tekrar devam etcem. Baya zorluyor bu egzersizler fakat mutlaka 30 gunluk programi bitirmek istiyorum. Intertte baktim yapan herkes cok guzel sonuclar almış.  
Gördüğünüz gibi bir kac ogunumun fotoğrafralarini koydum, cok ozel seyler degil ama insan bazen tikaniyor;  ne yesem ne yesem diye dönüp duruyor. Belki bir fikir olur. 
Cumaya kontrolüm var kendi sonucumu merak ettigim gibi arkadaslarimin sonucunuda cok merak ediyorum,   umarim hepimiz diyetisyenin ofisinden tebessumle ayriliriz.

5 yorum:

  1. Telefondan yazdigim icin bir türlü resimleri istedigim gibi yerlestiremedim, artik bende ard arda siraladim.

    YanıtlaSil
  2. Ben de İzmir dönüşü deniyeyim jillian ı ,
    Cuma günkü tartı sonucunu merakla bekliyorum,inşallah güzel sonuçlar alırsın mucizem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemlisin Ömürcüm, googleda Jillian 30 day before after yaz bir resimlere bak, insanlar baya iyi sonuclar almış.

      Sil
  3. Neresi acırsa can ordadır denir ama göz bir başka.Geçmiş olsun!!
    Oooo ne güzel sağlıklı yemekler bunlar, daha ne olsun. Eline sağlık.
    Bu vagon hikayesi güzelmiş:)) Vagonu bırakmak yok, seni böyle kararlı görmek çok güzel. Bu kararlılk kesinlikle güzel sonuçlar getirecektir. Haberlerini bekliyor olacağım:)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Gecmis olsun dilegin ve güzel yorumun icin cok tesekkur ederim Sevgi.

    YanıtlaSil