17 Nisan 2014 Perşembe

Diyette kaçıncı hafta ???

Merhaba! Dün yazcaktim fakat bir türlü firsat bulamadim. Efendim kisa notumda soyledigim gibi dün diyetisyenimde randevum vardi. Biraz farkli bir gorusme oldu. Uc arkadasim benimle birlikte diyetisyene gitmeye karar verdi. Bu benim icin superrrr birsey. İnanılmaz motive edici grupca diyet yapmak. Internet uzerindende boyle aktivetelerimiz oluyor ama; sanal alemin disinda gercek hayatta :) ve birde yakin arkadaslarla olunca gercekten cok farkli oluyor. Dun beraberce guzel bir baslangic yaptik. 
Peki düne kadar ben ne yaptim. Tam bir aydir buraya yazmiyor bildirim yapmiyorum. 
Herşey abimlerin ziyaretiyle basladi. Kuzenimin dogum gununu beraber kutlamak istedik. Bize geldiler, gezdik eglendik, yedik!!! Ictik. Sonra benim diyetisyenim sehir disina gitti; bu bende bir rehavete sebep oldu bi sali verdim kendimi. Fakat yuruyuslerimi ihmal etmedim (bunun icin bir tebrik isterim:)) Bolcana ikindi caylari gezmesi yaptik, güneşi görür görmez ilk piknigimizi yaptik. Bu siralarda da tartim bozuldu, beni ya hic tartmiyor yada 60-70 lerde gösteriyor.  Cok komik bozuk oldugunu bildigim halde o kucuk rakamlar nasilllll bir tebessume sebep oluyor yuzumde bilemezsiniz :) . 

Dün diyetisyenime gittigimde sen beni lutttffffen tartma, haftaya tartilayim; moralim bozulsun istemiyorum dedim (cok fazla bir geri alinim oldugunu dusunmesemde 90 nin yaninda hic birsey gormek istemedim ) 
Haftaya Cuma icin sozlestik bir sonraki kontrol icin. Benim icin hafta ici cok musait olmasada diğer arkadaslarla beraber gidebilmek icin bir sure boyle sartlari zorlayacagim. 

Bugün sabah yine yuruyusumu yaptım.  Jillian'30 day shred programını baslamayi planliyordum ama bir türlü baslayamadim. Bugün muhakkak basliyorum (inşallah ). Ben kendime göre bir plan cikarmistim ama bu programin zaten kendi programi varmış.  Ilk 10 gun level 1, ikinci 10 gun level 2, üçüncü 10 gun level 3. Kaslari sasirtmaya odakli bir egzersiz programiymis. Olculerimi alip her 10 gunde bir ne kadar incelme oldugunu görmek istiyorum. 
Haftada bir yerine biraz daha sık yazmak istiyorum ama bakalim. 

Gitmeden bir sitenin ismini paylasmak istiyorum.  Müthiş bir motivasyon kaynagi. "beforeandafterfatlosspics.tumblr.com" bakmanizi tavsiye ederim. SEVGILER. 

4 yorum:

  1. Arkadas cevreside diyetteyse insan daha rahat oluyor,stress yapmiyor.

    Simdi daha güzel gecer günler,birbirinizi Motive edersiniz.
    Hemen bakiyorum adrese,tesekkürler paylasim icin.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Gercekten cok faydasi oldu Şule'cim, hepimizde iyi gidiyoruz. Bende kendi bloguma yazamadigim gibi sizleride takip edemedim. En kisa zamanda bir tariycam bloglari kimler ne yazmis neler yapmış bakalim.

    YanıtlaSil
  3. Oh oh ne güzel olmuş birbirinize -daha çok sen onlara- destek olup işi kolay kılarsınız:)
    Verdiğin siteye baktım, inanılmaz geliyor insana. Bir yandan da "onlar yapabildiyse ben de yaparım" duygusu motive ediyor. Başarı haberlerini bekliyorum;) Çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o siteye bakarken insanlarin iradesine hayret ediyorum. Bir cogu diyetlerinin bozulmasina ragmen yinede pes etmeden yola devam ertigini yaziyor. Gercekten onlar yapabildiyse bizde yapariz!!!

      Sil