26 Nisan 2014 Cumartesi

Dün?

Selam, malumunuz dün diyetisyende kontrolüm vardi. Sabah sekizde hazirlanip arabaya binip diyetisyene benimle gelecek olan arkadasimi almak icin yola ciktim??? Yada cikamadim ! Apartmanin park alanindan arka arkaya cikarken dikiz aynasinda komsunun arabasini gormem, firene basmam, bir ciglik atmam ve komsunun arabasina carpmam ayni anda oldu :((( Sabah sabah başıma gelene bakin. Hemen komsuya haber verdik, polis geldi tutanak tutuldu derken isler uzadi. Beni bekleyen arkadasi diger bir arkadas goturdu. Bende diyetisyenimi arayip durumu haber verdim, pazartesi icin sozlestik.  Cok ciddi birsey olmadi ama ilk defa basima geldi ve tamamen dikkatsizligimden oldugu icin cok canim sıkıldi. Komsuyada ayip oldu ama adamcagiz sagolsun cana gelecegine mala gelsin ata sozumuzle beni teselli etti :) Bizde aksam tatli alip evine gonderdik, ozrumuzu daha iyi ifade etmek icin. Tabi masraflari karsilanacak o ayri konu... 
Öyle iste bu ara bazi seyler ters gidiyor vardir bir sebebi elbet... 

Sporumu aksattim bir kac gun, bazen evle ve cocuklarla ilgilenmekten o kadar cok yoruluyorum ki spora gücüm kalmıyor.  Elbette mazeretlerimin arkasına saklanmamam lazim, bakalim bir care bulacagiz.

Birinci resimde dünkü aksam yemegim var. Normalde aksam menumde  et ve salata veya sebze yemeği ve salata var fakat dun her ikiside vardi. Çalıştığım donemlerden kalma aliskanlik Cuma aksam yemegi biraz ozel olur bizde. Genellikle Pizza yenir (di).
Bulgurlu sebze yemeği semiz otu ve kepekli bulgurdan oluşuyor. Kavrulmuş kiyma ise kofteden farkli olsun diye yapilmis bir alternatif. 
Ikinci resimde ise bugün ki ara ogunum. Yagsiz sutle yapılmış bir nescafe (sekersiz) ve muz uzerinde yerfistigi ezmesi. Muzun ve fistik ezmesinin menumde yeri yok ama caniniz tatli çektiğinde masum bir alternatif olabilir. Ne dersiniz?  Fistik ezmesini çok az surdum, yag oranı yuksek ama protein orani da cok yuksek olan bir yiyecek, pek bir severim kendisini. Amerikada sırf bu fıstık ezmesi uzerinde dayali diyetler var. 

Boylelikle Şule'nin cagrisina cevap vermiş oldum, umarim bir fikir vermisimdir.

Herkese guzel bir hafta sonu diliyorum,  Pazartesi görüşmek üzere.  SEVGİLER! 

5 yorum:

  1. Evet canim, teseklür ederim..

    Kiyma kavurmasini bende cok severim.Cocukluk kahvaltilrimi hatirlatir.
    Hafif domatesli,himmm! Kardesler yerken ederdik yerken.

    Oglum sevmiyor ,bazen kendime yaparim.En kurtarici yemeklerden biri..

    Yer fistigi cok lezzetli,saglikli .Evet kalorisi birâz yüksek ama arada 1 -2 tatli kasigi zarar vermez,diye düsünüyorum :) Afiyet olsun....
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. Ayrica gecmis olsun.Allah korumus,ufak atlatilmis kaza...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Şulecim, evet Allah beterinden korusun.

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun canım,Allah korumuş

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Ömür'cüm

    YanıtlaSil