1 Kasım 2012 Perşembe

Bayram ve Sonrasi


Turkiyede bayram gecirmeyeli 7 sene olmus. Cok sukur bu sene nasip oldu. Hemde sadece 4 saatlik bir otobus yolculugu ile ulastim ailemin yanina. Oyle 3 aktarmali 24 saat suren ucak yolculuklarina gerek kalmadi sevdiklerime kavusmak icin. Cocuklarim cok mutluydu bayramda. Sekerler, cikolatalar, harcliklar hepsinden onemlisi gun boyu beraber eglendikleri kuzenler onlari coooook mutlu etti ve tabiki benide.
Memleketten ayrilirken uzuldum ama, kisa zamanda gorusme umidi tesellim oldu. Bayramin en guzel yanida kilo almadan atlatmis olmam. Bunda tuvalet egitiminde olan oglumun etkisi buyuk tabiki. Sagolsun, cok hareketli tuttu beni. Birde tatli cok azicik yedim. Malum kurban bayrami oldugu icin bol proteinli beslendik. Etin ustune tatlilar hic cazip gelmedi. Iyikide gelmedi :) Boylelikle 26. haftami yine 106 ile yani iki haftanin oncesi ayni kiloyla bitiriyorum, . Safak 14 hafta...

6 yorum:

  1. Ne kadar cabuk gecti hamileleigin:)
    bir de sana sormak lazim tabi:)
    masallah, hic kilo almadin! ben bu aylarda dunyayi alirdim senin yerinde olsaydim, masallah.
    dogurur dogurmaz, ayni kilodan baslayacaksin. hem de, emzireceksin, bak gor, Allahin izniyle, beni dedi dersin, gidecek bu kilolalar bu bebekle!
    bak gor!

    ordaki bayrami begenmenize cok sevindim. Allah gecmisi aratmaz insallah, her daim mutlu olursunuz insallah.

    YanıtlaSil
  2. Esasinda cok zor geciyor hamileligim incebelli. Ilk dort ay bulantilarim, sonrasinda ise bel ve kas agrilarim iyice zorladi. Allah'tan zaman denen sey yerinde durmuyor gidiyor.
    Kilo konusuna gelince aldim aldimm. Baslangic 97 simdi ise 106 ve daha 14 haftam var. Geriye kalan zamani en zararsiz bir sekilde atlatmak tek umudum.

    YanıtlaSil
  3. inşallah dediğin gibi olur 110 u geçmezsin onun için çok kontollu olman lazım doktorun diyetiisyene yönlendirdi mi? takipli misin yani??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bende oyle umid ediyorum keske 110'u gecmesem.amerikadan ilk dondugumuzde doktora gittim, son iki aydir hic gitmedim. Su an bulundugumuz sehirde doktor arastiriyorum, yeni tanistigim kisilere sorup iyi bir doktor ariyorum. 1-2 haftaya giderim heralde. Bakalim doktor beni gorunce artik diyetisyenemi gonderir terapistemi bilemiyorum; bu kiloda hamilelik akil isi degil diye dusunur sanirim.

      Sil
  4. slm
    blog ziyareti ve yorum için tskler.....
    kilolar gelir gider dert etmeyinn ....önemli olan sağlık....14 hafta sağlıkla geçsin ins
    sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iadei ziyaret icin tesekkurler Bal Anne, insaallah dediginiz gibi saglikla atlatiriz bu donemi.

      Sil