31 Mayıs 2012 Perşembe

ISTE HIKAYEM

Fazla kilolarin benim kabusum olmasi ilk hamileligimde basladi. O zamana kadar hep kendimi kontrol etmek zorunda kaldim. ”Su icsem yariyor” diye tanimlanan sahislardan biri de benim. 70-74 kilo arasi gidip geldim. 68’i gordugum olmustur ama cok nadir. 6 yil once ilk hamileligi tecrube edene kadar surekli kontrollu yasadim. Fakat ondan sonra ben nasil olsa iki can tasiyorum, bu durumda diyet yapilmaz guzel beslenmek lazim diye dikkati elden biraktim. Kilo almayi hamileligin dogal bir sureci olarak dusundum. Hep dogumdan sonra eski halime kavusacagimi umit ettim. Maleseff :(( oyle olmadi, aldigim kilolarin cok azi gitti ve gerisi bana kaldi. Dogum sonrasi uc yil boyunca ugrasip didinip kilo vermeye calistim. Verdim aldim, verdim aldim, verdim aldim…..Derken, ikinci cocuguma (ogluma, bir numara kiz) hamile kaldim, hemde daha kilolarimi veremeden :( . Bu yetmiyormus gibi ikinci hamileligimde de kontrolsuz beslenip, kilo almaya devam ettim. Simdi bunlari yazarken o kadar ahh cekiyorum o kadar ic geciriyorum ki….
Neyse… simdi oglum iki yasina geldi. Oglum 6 aylik olana kadar 112 kiloyla gecti gunler. Daha sonra bir ileri iki geri cabalayarak 103’e dustum. Blogger arkadaslari okumaya basladiktan sonraki aldigim motivasyonlada 98.5’a dustum. Bu sayfamda hedefim 70 kiloya inebilmek. Umidim kilolarimi kaybederken, yillar icinde kaybettigim seyleri; saglik, hareketlilik, zerafet geri kazanabilmek...      
            KAYBEDERKEN KAZANABILMEK ICIN....

9 yorum:

  1. Ne güzel söylemişsin; kaybederken kazanacağız biz!

    Tartı fotoğraflarına baktığımda, senin zaten işi kolayladığını gördüm. Yıllarca 101-102-103'lerde gezdim ben de... 98'li rakamlar bile çok uzak geliyordu bir dönem... Hatta geçen sene 106'ya kadar da çıktım. Çok şükür ki kabus geride kaldı.

    Bir daha 3 rakamlı sayıları hiç görmemek dilek ve duası ile...

    YanıtlaSil
  2. Hadi bakalim! Motivasyonun daim olsun, azmin daim olsun. Yavrularimiza lazim olan sey, saglikli ebeveynler. Bizler icin de sagligin ilk temel tasi kilolarimizdan kurtulmak. Ruh sagligimiz icin de en gerekli sey.
    Insallah bu defa olacak. dream dream olmaktan cikacak, anneme gidecek, annen pilav pisirmis, icine de fare dusurmus:) yeme o pilavi sakin yeme:)
    Real70 oalcak. Inan olsun olacak kiz, valla olacak.
    Zafer sarhoslugu seni de saracak insallah!
    Kolay gelsin arkadasim.
    Ay bu arada, benim ilk yavru erkek, 6 yasinda:)
    ikincisi de erkek 1,5 yasinda:)
    Ben tezimi oglum 1,5 yasindayken vermistim, 2008'de. Iyyy, hatirlamak bile istemiyorum, cok stresli gunlerdi:)

    YanıtlaSil
  3. Terazi,
    Ben de umuyor ve diliyorumki ayni hatayi birkez daha tekrarlayip uc haneli rakamlarin yakinindan uzagindan gecmeyiz. Biz kilo verdikce azmimiz ve umidimiz artsin ins.

    Incebelli,
    Bak dedim sana biz senle cok benziyoruz diye arada ufak tefek farkliliklar olsada. Benim kizim 6 yasinda oglumda 1.5 ay icinde 2 olacak. Sende tezini kucuk bir cocugun varken vermissin ben de ayni sekilde. Cok sukur oldu bitti geirde kaldi. Simdi geriye diger fazla yukleri arkada birakmak kaldi.

    YanıtlaSil
  4. selamlar ... teraziden okudum ... yeni blog acmisin ... hayirli ugurlu olsun ... basarin ve azmin daim olsun :) sevgilerle Meltem

    YanıtlaSil
  5. Guzel dilerin ve destegin icin cok tesekkur ederim Meltem.

    YanıtlaSil
  6. Duzeltmelerin geldi mi? Yoksa, o da bitti, tamamen cikardin mi hayatindan tezini?
    Doktora mi mastir mi:)
    Ya bir yorum birakmistin, ben ona cevap yazamadim.
    Ben o Nuray degiliim:) Bak karikaturde de Nuray var:)
    Tesaduf olabulu mu:)

    YanıtlaSil
  7. Selam InceBelli, malesef tezim henuz hayatimdan cikmadi. Duzeltmelerimi bu carsamba aliyorum. Ama ana iskelet cikti ya duzeltmeler sorun degil.Mastir :)yaptim,iki cocukla doktora yapacak baba yigitlerden degilim henuz. Hem bir eve iki doktora cokmus diye duydum evdeki obur doktoralidan!:)
    O Nuray degilsin biliyorum o zatan balkanlarda biryerde olmali da Nuray degilsen kimsin acep???? :))

    YanıtlaSil
  8. Benim tez duzeltme asamam da zor olmustu:(O iskeleti ne hale sokmusum ki, nerdeyse iskelet yuzunden 1 donem daha uzuyordu mastirim. Neyseki uzamadi, halletmisti(k):)
    Nuray degilim balkanlarda o dogru:))))))))))))))
    Esrarengiz kadinimben:)))
    Maskem balo da dusecek, arkamdan ayrilma sakin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insaallah bana o kadar duzeltme gelmez.Hic merak etme incebelli tam arkandayim, takibindeyim.

      Sil