16 Kasım 2013 Cumartesi

Diyette 24. ve 25. haftalar

Günaydın! Ya böyle ayni rakamla buraya gelmekten hic haz etmiyorum ama olmadi olamadi 92yi göremedim :( . Diyetimi sabote etmesem görürdümde... hayallerimin önündeki en büyük engel BENİM.  Bazen düşünüyorum da o çok istediğin ince bedenin, güzel elbiselerin, kendini begenme hissin sana ne kadar uzak??? Bir poaca, bir borek, bir dilim kek, şimdilerde bir kase aşure kadar uzaksin hayallerine. Poaca borek ve tatlilarin porsiyonu büyüdükçe hayallerinden o nispette uzaklasiyorsun. 

Duygusal dalgalanmalarim olmasa hic rahatsız degilim listemi takip etmekten sporumu yapmaktan. Hatta disiplini duzeni ve rutini seven yapim itibariyle yedigim ictigimin zamani miktari belli olduğunda kendimi daha mutlu hissediyorum. Ozellikle sporda eklenince değmeyin keyfime. 

Bir önceki hafta ailemle ilgili bazi problemler vardı bende moral diplerdeydi. Öyle olunca canim bloga yazmakta istemedi. Diyetisyenimde daha iki haftadan salmayin kendinizi diye bana sitem etti. Bende sizinle 2 hafta ben Nisandan beri uğraşıyorum kilo vermeye dedim. Bu hafta bana eczaneden melisa ve anason vb gibi bir kac bitkiden daha olusan bir cay almış.  Marketlerdede benzer karisimli caylar varmış,  moralim bozuk olduğu anlarda bu tür caylardan icip sakinlesmemi istedi. deniycem bakalim...

Dün akşam eşim, kizim okulla ilgili bir meseleden ötürü uzgun diye onu mutlu etmek icin cok sevdiği hoşbeş gofretinden almış.  Kuzucum cok sever cileklisini. Bende eşime cikistim; uzgun oldugunda yiyeceklerle (ozellikle aburcuburla) teselli olmasini ogretiyorsun! Bir daha yapma lutfen, başka bir yöntemle o anini atlatmayi ogretmeliyiz. 

Son 4-5 gündür her sey daha iyi gidiyor. Isin en güzel tarafi sporum aksatmadan yapiyorum . Artık Leslieyle yurumeyede başladım, dizimde bir rahatsizlik olmadi. Demekki biraz kilo vermis olmam dizimide rahatlatmis. Gunde 4 mile yapiyorum Leslie ile. Minik oglum günde iki kere gündüz uykusuna yatiyor. Birinci uykusunda evimle ilgili islerimi yapiyor ikinci uykusunda ise sporumu yapıyorum. Büyük oğlum zaten bana engel olmuyor hatta oda benimle tekrarliyor Leslienin hareketlerini :). 

Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum. Hayallerimizden vazgecmeden dura kalka bu yola devam etcez ama sakin ha sakin geriye dönmek yok!!! SEVGİLER.  

8 yorum:

  1. HÜLYA:
    Mucizem, benim kızım 2006 doğumlu. İkinciyi istiyoruz artık. Belkide 2. ve 3. yü bir arada nasip.
    yaş da 35 oldu artık. Bende 108'i görmüştüm tartıda ve onla 2 sene yaşadım. Bu benim doğum kilom değildi. Doğum kilolarımı daha önceden vermiştim sonrasında alarak 108'e geldim maalesef.
    Hep tecrübeyle sabitledim öğretilerimi ben.
    94'le başlamıştım şimdiki serüvenime. Şimdi sabah 74.8 kg.( Ama pazartesi hala 74 olurmuyum bilmiyorum bu gün bi hal oldu bana salak sulak tatsız tuzsuz şeyler yiyip durdum. Anlamsız bi haldeyim)
    Terazide mail adresim var ondan alıp mailleşebilriz istersen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye bilmiyorum Terazideki yorumlarindan sanki dogum iznine ciktigini izninin yeni bittiğini cikarmisim...
      Azminden basarindan ötürü seni tebrik ederim. Benim hedef kiloma cok az kalmissin. hedef kilon nedir? Boyun kac? Birde nekadar zamanda verdin?
      (Kimseler duymasinda :)) adasiz biliyormusun:))

      Sil
    2. Teşekkür ederim Mucize'm. Kimselerin duymadığı şeye de çok sevindim :)))
      O izinler yıllık izniydi. boyum 1.60. 20 kiloyu 90 günde verdim. 64 ve altı hedefim ama hamilelik planladığım için Nisan- Mayıs'a kadar inebildiğim kadar inmeyi planlıyorum.
      Sporu ne güzel planlamışsın. Tebrik ederim. Allah hepimizin yardımcısı olsun...

      Sil
    3. 3 ayda 20 kilo cok iyi vermissin bravo. Böyle gidersen Nisana 64 olursun, son 5-10 kilo zor gidiyormusta azmin ve sabrin elinden hic bir şey kurtulmaz inş.

      Sil
  2. 4 mil mi yüüyorsun ,bravo mucizem ben 2 mili yapana kadar canım çıkıyor,Maşallah sanabu azimle haftaya istediğin sonucu alırsın canım,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sporu seviyorum Ömürcüm, yapinca 45 dk az yapmamki bir ise yarasin çünkü yag yakimi 30 vy 45 dk sonra başlıyor (sureden emin değilim ama 30 dkdan fazla)
      Minigime hamile olmadan once 5 mil yapardim, o yuzden 4 milde zrlanmiyorum .bir sure sonra 5 mile cikarcm.
      Ayrica sarkmalardan odum kopuyor, zaten 3 dogumdan oturu sarkan sarktida daha kötü olmasin veya biraz toparlayabliirim diye spora cok bel bagliyorum

      Sil
  3. Mucizecim, kızın konusunda yapmaya çalıştığın şey çok güzel, yiyerek teselli olmamasını öğretmek. Hepimizin derdi bu değil mi, kimi bir sigara yapar kime yemek yer kimi içer filan...Ben de yiyicilerdenim, 69 kiloyum, pek mutsuzum:((

    YanıtlaSil
  4. Tekrar dusersin dert etme. Morali bozuk olduğunda yemeden icmeden kesilenler var onlar ne iyi. Ne bileyim, o anlarda uyuyabiliriz, spor yapabiliriz, film izleyebiliriz mesala.

    YanıtlaSil